Cool! Heel gaaf!
Nieuwe modellen:
Zeer geslaagd…wederom. Vooral die eerste variant. Mooie prijs ook. Goed bezig Farer. 
Vind de groene ‘Mansfield’ wel aardig. Maar blijf de Monopusher toch verreweg de mooiste Farer vinden.
Iemand hier al toegeslagen op een van deze cushion cases? Moet zeggen dat ze echt wel wat hebben! 
Nou nou wat serieus fraai…!!!
Prachtig merk…

Prachtig! 
Leuk. Interessante kleuren. De roze vind ik niet mooi. Ik snap niet waarom iedereen denkt dat roze en blauw een goed idee is. Met name de blauwe is übercool.
Maarrrrr…
Zo courant als een natte vaatdoek. Ik raak het met geen stok aan, een Farer voor 2200 ballen of meer. Staan er twee in het blauwe die, let op m’n woorden, waarschijnlijk pas voor 1250 door één of andere lowballer gekocht gaan worden.
Deze gaan net zo hard gaan. Het is je reinste kapitaalvernietiging.
Ik wacht nog even tot het juiste dieptepunt voor beide 
Zeker die Monopusher vind ik heel tof
Ik vind het niet mooi van mezelf om toe te geven dat ik ergens hoop dat degene die die uiteindelijk koopt er in stikt. Het is bijna erger dan Hamilton en Yema. 
Één en ander noopt mij wel om op te houden met experimenten en zoektochten naar leuk spul buiten de box, want het is gewoon een ordinaire race naar de bodem. Kortom, zodra de stoelendans compleet is houdt het op.
Dan ga ik je teleurstellen denk ik, die monopusher heeft z’n bottom al gezien en is weer op weg naar boven 
Ik heb al een smerig bod gehad wat nog een drupje boven het bedrag zat wat @Fate_Amenable_To_Change hierboven noemde. Het is idd godgeklaagd, als liefhebber stook je gewoon harder je flappen op dan met de CV op 24 graden en de ramen open! 
Die monopusher krijgt nog 1 up en als er dan geen sjoege wordt gegeven gaat ie terug naast z’n maatjes in de doos. Het ding is veel te mooi om 'm weg te geven voor een glazen oog en een klos garen.
Daar moest ik om lachen inderdaad.
Anyway, succes