Ik vind het niet mooi van mezelf om toe te geven dat ik ergens hoop dat degene die die uiteindelijk koopt er in stikt. Het is bijna erger dan Hamilton en Yema. Één en ander noopt mij wel om op te houden met experimenten en zoektochten naar leuk spul buiten de box, want het is gewoon een ordinaire race naar de bodem. Kortom, zodra de stoelendans compleet is houdt het op.
Dan ga ik je teleurstellen denk ik, die monopusher heeft z’n bottom al gezien en is weer op weg naar boven
Ik heb al een smerig bod gehad wat nog een drupje boven het bedrag zat wat @Fate_Amenable_To_Change hierboven noemde. Het is idd godgeklaagd, als liefhebber stook je gewoon harder je flappen op dan met de CV op 24 graden en de ramen open!
Die monopusher krijgt nog 1 up en als er dan geen sjoege wordt gegeven gaat ie terug naast z’n maatjes in de doos. Het ding is veel te mooi om 'm weg te geven voor een glazen oog en een klos garen.
Daar moest ik om lachen inderdaad.
Anyway, succes
Het is vrij simpel: Ik geef 'm liever gratis aan een willekeurige bewoner van het plaatselijke AZC dan dat ik er een lowballer mee sponsor. Het gaat me dus niet om het geld, maar eerder om de ietwat walgelijke insteek.
Je komt wat boos over nu, gaat het goed met je?
Snap je overigens wel, maar aan de andere kant staan micro’s nu niet bekend om hun waardevastheid.
Dat je gaat bukken bij verkoop van je nieuw aangekochte micro moet vooraf ingecalculeerd worden.
Iets van een redelijke afschrijving is niet zo’n probleem. Ik heb best veel horloges verkocht met een OK afschrijving aan mensen die er gewoon blij mee waren, en dat vond ik ook hartstikke leuk om te doen. Maar sommige zaken zijn gewoon opvallend skeer van insteek, en daar vind ik het rap minder leuk worden.
De mooiste.
Deze ataat ook op m’n radar.
Wat vind je een naddel eraan?
39,5 is nog net wat ik aankan denk ik.
Niks eigenlijk.
Fijn horloge. Comfortabel, mooi van kleur, lekker afgewerkt.
De lume. Die is kut. Met peren.
Kut
Ben wel een lume-fan.
was je Teutonia iets sportiever en met lume geweest had ik hem al
Is dat nou een “als m’n tante klootjes had” verhaal? Ik kan je wel mededelen dat die twee horloges die hier nog te koop staan de laatste horloges zijn die ik in m’n carrière hier ga verkopen. Ik was net in PB aan het zeggen dat het liefhebbers-gevoel er bij mij niet meer in zit, puur omwille van de biedingen die ik heb gehad op horloges.
Ook de verkoop van de Moritz zit me ergens niet lekker. Kon 'm niet met goed fatsoen dragen, maar heb een slecht gevoel bij de uiteindelijke prijs. 635 Euro op een mint chronograaf die niet meer in productie is in mijn ogen ergens gewoon een schandaal, en ook al gun ik het de uiteindelijke koper, ik voel me genaaid.
Maar daar ligt wel een les in besloten: Koop alleen iets van Farer als je wilt accepteren dat je bij een eventuele verkoop een paar maanden later gewoon in je reet genaaid wordt terwijl je met een appel in je bakkes over een ton gebonden staat. En niet op een goeie manier.
Eén en ander kan zeer wel betekenen dat ik na het uitspelen van de verzameling gewoon m’n account laat wissen, we gaan het zien. Maar ik zou drie keer nadenken. Of proberen één of andere stakker die er eentje te koop zet te lowballen. Dat kan ook natuurlijk.
Ach…
Bij sommige horloges weet je dat dat eraan komt?
Ik heb ooit een pesi-gmt-blro-master-2-hommage van Davosa gehad. Pre owned gekocht.
2x aangehad en dus binnen de week terug te koop gezet. Ik denk dat we 500€ hebben afgeschreven (1200 -> 700) of zo.
Ik heb een Ball watch gekocht (meer dan een jaar geleden). Daar ga ik ook veel op afschrijven - maar het lijkt me een blijvertje.
Part of the kut-hobby vrees ik?
Amen.
Volledig mee eens .