Field watch in compacte maat... maar welke?

Die kast hé :ok_hand:

1 like

Een Traska Summiteer iets?

5 likes

Eigenlijk een flieger maar voor mij blijft deze mijn perfecte daily; smiths navigator. Volgens mij kan die je perfect bevallen.

36mm en geen automaat. Power reserve is wel prima. En ik zie eigenlijk nu ik een handopwinder geprobeerd heb geen reden voor een automaat. Duurt echt een paar seconden en de kroon is zo soepeltjes dat het best satisfying is om dat ding op te draaien.

Voel je vrij om me een pb te sturen en hem in het echt te komen passen.

5 likes

Christopher ward sandhurst? Goed zoeken en geduld en dan misschien wel te vinden voor een schappelijk bedrag!

2 likes

4 likes

Nieuwe Seiko Shinzone collab misschien?


13 likes

Die ziet er tof uit… Kan alleen niet echt info vinden hierop?

Tof, is daar een modelnummer van?

@Arnie82

Vanaf april beschikbaar als mijn Japans me niet in de steek laat…

@Fate_Amenable_To_Change
Voorgaande modellen hadden niet de klassieke Seiko model codes zoals we die gewend zijn, maar een Shinzone item nummer zoals 20SSKIT02

https://shinzone.shop-pro.jp/?pid=151011049

2 likes

Snk807 niet duur krabt misschien wel de jeuk

is misschien wel iets te vlieger/fieldwatch combi ipv pure fieldwatch

4 likes

hebben jullie ook ideeën voor fieldwatches met witte platen en automaat?

Ah, ik zie het al, het zijn allemaal quartz modellen in een maat die dames tot kleinere unisex genoemd mag worden. Ik ga dit even niet volgen verder, hier zijn geen classics in de maak. :slight_smile:

1 like

Hamilton Khaki Field Mechanical in wit moet je hebben. Erg mooi en 38mm, wel flinke lugs.

6 likes

Godver. Nu wil ik zo’n boldr bestellen. In het blauw. Of wit. :slight_smile:

4 likes

die vind ik persoonlijk prachtig maar is helaas geen automaat, ik had al mijn zinnen gezet op die smiths navigator in het blauwe gedeelte maar ben er achter gekomen dat ik echt een automaat wil. Ik ben al een tijdje op zoek naar een Smiths expedition maar er eentje vinden aan een eerlijke prijs is een ander paar mouwen.

Hier hetzelfde Yoeri… de Smiths Expedition heeft ook mijn interesse maar niet/lastig te krijgen voor een redelijke prijs.

Dat vermoeden krijg ik ook inderdaad… De 4e collab heeft zeker potentie maar dan alleen als de specs ook een beetje op orde zijn.

Niet geheel volgens gestelde eisen, maar wil deze toch delen:

1 like

Eddie krijgt in Mei nieuwe voorraad. Tenminste, als je het over de PRS25 Exp in creme met blauwe wijzers hebt.

Mijn plannen om zo’n ding te bestellen zijn gehinderd door twee dingen: De aanstaande release van de Seiko Alpinist 1959 heruitgave (die van 770 op bracelet) en het feit dat ik niet zeker weet of ik iets met Eddie te maken wil hebben als klantendienst.

Ik heb uitspraken van 'm gezien dat ik dacht hoe durf je in godsnaam tegen een betalende klant. Nu ben ik daar niet zo bang voor, en ik denk ook zeker niet dat ie het altijd zo doet, maar ergens in m’n hoofd is het een dingetje.

1 like

Hoezo? Dat is gewoon een Archimede outdoor op een nato. Maar dan zonder de Archimede kwaliteit.