Field watch only

Een nieuwe telg in de field watch hoek…

15 likes

…en op andere schoenen…gemaakt van een oude leger plunjezak. :sunglasses::ok_hand:

15 likes

lekker!

17 likes

Cool! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

3 likes

Nice! Ik ben na lange tijd metaal overgestapt op kunststof, of resin, composite of hoe men het noemen wil. o.a. de MRW-200H, super licht en nauwkeurig met Citizen quartz en met roteerbare timing bezel, ook in gebruik bij NASA. Is elders in ‘Algemeen’ een leuk topic over.

MRW-200H Blue

4 likes

Geslaagde combi!

1 like

Wel gaaf!

Ik heb ook nog een oude plunjebaal en een pukkel. Genoeg canvas materiaal denk ik zo.

1 like

9 likes

Cool! Die kan richting @Ko-Banden voor toekomstige bandjes…:ok_hand:

Alleen gebruik ik deze nog steeds… de pukkel als werk/ lunch tas. En de plunjebaal als opbergzak voor mijn leger pup tent ( ook canvas btw )

Maar dit spul is nog genoeg te krijgen. En ik zal de @ onthouden! :+1:t3:

1 like

Is hier vertrokken ivm stankoverlast :sunglasses: :sunglasses: :rofl: :rofl:

2 likes

Ik doe ook graag een duit in het zakje.

Orient Defender 2 aka een heerlijke alleskunner.

5 likes

Echt een super tof horloge ( alleen die datum he, die hadden ze voor mij weg mogen laten)
Anders had ik deze zeker ook gekocht.

1 like

Thx. Ja vind 'm ook erg tof. Tool to the Max. En ja die datum…eerlijk gezegd stoort het mij niet. Plus een datum blijft handig…merk dat ik vaak genoeg de datum check…bijzonder wel :innocent:

1 like

Dan deze topper ook maar eens hier posten.
Al weer 5 dagen 24/7 om :ok_hand:

20 likes

Deze in de Siebel waardebonnen sale gekocht, om het gemis van m’n Hamilton Khaki Field mee te compenseren. Lukt prima! Titanium, saffierglas, Eco-Drive… Topper!

Citizen BM8560 Garrison.

14 likes

Een heel tof horloge :ok_hand:

Zelf weer deze om op Tudor-tuesday :hugs:

13 likes

Deze field maar eens op MN gezet.

11 likes

10 likes