Fietsen met een automaat

Met een Seagull uurwerkje zou ik nog niet eens een vuilniszak buiten durven zetten. Ook als het droog is. Het open doen van de klep van de rolcontainer kan al voldoende zijn. Dan kan die Seagull er zelf ook in. :upside_down_face:

Overigens zou ik als ik Seagull was een procedure starten tegen de televisieserie Seabert. Die namen lijken toch wel erg op elkaar.

6 likes

Het Seagull uurwerk zal namelijk als een magneet naar de vuilniszak toegetrokken worden, liefde op het eerste gezicht.

9 likes

:joy:

Die geblurde teksten zijn schijtirritant, je wilt ze eigenlijk niet lezen, omdat ze vaak niets toevoegen, maar je bent toch nieuwsgierig. Met als resultaat dat je weer teleurgesteld bent als je ze gelezen hebt, omdat ze aan je verwachtingen voldeden. :rage:

8 likes

idd, allemaal aandachttrekkerij.

3 likes

Gast, jij bent uit 1996. En hebt een Derde Rijk avatar. Dan zou ik mij gewoon stil houden en hier stiekem meelezen. :joy:

10 likes

Bedankt voor alle reacties, wat een drukte. Ik heb sinn en Tudor (geen vintage) i guess dat het wel allemaal meevalt dan. Wellicht toch maar veilig in de tas mee in een sok. Wel oppassen dat het niet de harde van onder t bed is danā€¦

3 likes

Ik heb hem onlangs gewijzigd naar het recente Vacheron Constantin logo, hij lijkt er wel op.

1 like

:joy: ik verslik mij bijna in mijn Costa Ricaanse espresso

2 likes

Ik zou hem niet in je sok met kleingeld duwen nee, dan kun je hem beter dragen :wink:
Maar Sinn en Tudor zijn niet de minste en kunnen echt wel wat hebben en voor een mooie pouch voor je horloge zou ik @Taconew even contacten.

1 like

Eens.

Summary

andre-newsletter

:joy:

Fietsen met een mechanisch horloge :scream:

Die dingen zijn toch uitsluitend gemaakt om op zondagmiddag even uit de kluis te worden genomen?
Beweging is enkel toegestaan met een lelijke G-shock om de pols toch?

3 likes

Het is hier rete gezellig maar een goed antwoord heb ik nog niet gelezen.
Bij deze dan:

Het grootste/zwaarste los bewegende onderdeel in een automaat is de rotor.
Is ook maar op 1 punt bevestigd, nl. aan de rotor as.
Slechts na zwaar misbruik ( langdurig een pneumatische hamer bedienen bijv. )
kan er wat speling ontstaan in deze bevestiging.
Dit kan overigens weer worden bijgesteld.
Maar fietsen met een automaat moet geen problemen opleveren.
Nog vele vrolijke kilometers :+1:

8 likes

Een lekkere zweet tenenkaas sok toch wel neem ik aan? om maar even tegen een ander topic aan te schuren.

1 like

Het kan zelfs nog meer hebben dan ik had verwacht als ik het zo lees. Al zou ik een pneumatische hamer wel vermeiden.

1 like

Bij bijna elk model auto kan je meestal kiezen tussen bv cil.inhoud , en of benzine diesel ,manual, automaat enz.

Zou toch mooi zijn als je mooiste model dus vorm ,uitstraling etc. te krijgen zou zijn in automaat of quartz

Ik fiets nu 1,5 jaar lang elke dag 30 km op een elektrische fiets. Geen problemen!!

4 likes

Maar ben jij wel net zo snel als ik;)

Ik wist dat de gemiddelde leeftijd hier boven de zestig lag. Maar met dit gereutel over elektrische fietsen vermoed ik dat het nog wel eens boven de zeventig zou kunnen liggenā€¦ :older_man:

1 like

Iā€™ll be a fat man soon if I donā€™t release myself from the spoon.

#electrischehulpmotortjeszijnvoorsissies

1 like