Ai
Niks op tegen en relaxed maar voor mij gaat er toch niets boven zelf roeren in de bak. Wij noemen dat gewoon schakelen in NL. Daar is het ambriëren bij inbegrepen omdat we eenvoudige taal ambiëren
Ai
Niks op tegen en relaxed maar voor mij gaat er toch niets boven zelf roeren in de bak. Wij noemen dat gewoon schakelen in NL. Daar is het ambriëren bij inbegrepen omdat we eenvoudige taal ambiëren
Lijkt mij sterk. Zal wel loslopen.
lulhannes
Ah, zeker nu jouw Damasko
Of het nodig is, maar ik doe het ook
Schiet mij maar lek
Heel m’n leven hoor ik van het andere geslacht dat zij wel meerdere dingen tegelijk kunnen en wij ( ) niet…
Ik heb nog nooit problemen gehad op dit gebied.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen duik en andere toolwatches draag tijdens het fietsen.
Ik pak regelmatig een wortelgang met 30km+ op de mountainbike en de vering van m’n voorvork is strak afgesteld.
Nooit problemen gehad dus.
Ik kan niet oordelen over delicate uurwerkjes en of uurwerkjes met veel complicaties die in dresswatches en aanverwante horloges gemonteerd zijn bijvoorbeeld.
Groeten,
Noel.
Nog erger… Maltezer kruis dateert uit de 11e eeuw
Dat is pas echt antiek, oldtimer
Avatar? en toen begon ik te twijfelen…
Ga toch fietsen!
Ik kan wel lezen terwijl ik naar de tv kijk, haha
De meeste mensen verkiezen schakelen inderdaad, maar ik heb die extra rust van niet met de auto bezig te moeten zijn nodig. Heel wat minder last van zenuwen in druk verkeer.
Ik fiets elke dag naar school met een automaat om de pols en ze lopen nog steeds spatjegelijk.
Je moet gewoon op je horloge stappen met je fiets om de pols.
Ik hou van de onzintopics die hier voorbij komen en draag daarin zelfs iets bij.
Straks komst er een topic: IS OP JE HORLOGE KIJKEN SLECHT VOOR HET UURWERK?
Misschien geen goed voorbeeld omdat het volgens mij inderdaad schadelijk is ( Maar dan voor de kijker als ie op de fiets zit)
Of het topic: is breien met een Breitling slecht voor je automaat?
Ik doe anders even een horlogeloostopicvoorstel, wat vinden we van “het naaien zonder garen topic”?
Zo achterlijk was de vraagstelling nu ook weer niet zeg ik van wc-eend.
[quote=“Ogenblik, post:93, topic:170078”]
IS OP JE HORLOGE KIJKEN SLECHT VOOR HET UURWERK?
[/quote]. Onderschat het effect niet ! Recente studies hebben aangetoond dat …
Helemaal niet feit is dat mensen te voorzichtig zijn… en vooral als het een duur horloge is. Maar houthakken en golfen dus niet doen
Hup, niet zeuren en peddelen met dat ding om!
En als je te benauwd bent, doe je een quartz om of, durf ik het te zeggen? Ga zonder horloge door het leven
Eh… Dus niet ZEIKEN MET EEN SEIKO dan. Da’s helemaal fout.
Ik wou net zeggen, is dit niet het wapen van de Johannieter Orde? Een aanzienlijk nobeler (en ouder) instituut dan het Rijk. Overigens, symbool van het derde rijk was dit ook niet, hooguit van Duitsland.
On topic: ik heb mijn automaten al gedragen bij het zwemmen, hardlopen, roeien, schieten, muggen doodslaan, gewichtheffen… nog nooit een probleem gehad. Alleen voor boksen doe ik ze af