Fietsen met een automaat

U woont in België?

1 like

Op de fiets, op de motor.
Horloge blijft om en ik heb alleen automaat, nooit geen last ergens van.

1 like

Hop, achter de geraniums jij.

3 likes

Met een helm op. En een brandblusser in de hand.

Guess is toch quartz?

2 likes

Met het risico dat je een kras op je horloge krijgt als je op een ondoordacht ogenblik in je neus wilt peuteren :scream:

1 like

Ghehe scherp

1 like

Ik zou alvast even preventief in een kist gaan liggen voor max 2 uurtjes in de week. Stel je voor dat die niet bevalt kun je het nu nog voorkomen want genezen zit er niet meer in dan :sunglasses:

2 likes

Ik moet je teleurstellen. Vader en oom droegen Seiko quartz. Wel decennia lang en zonder onderhoud. Dat wil zeggen, van 85-89 tot 2005 (RIP) en 2016 (RIP). De mannen gingen heen. De horloges ook, omdat anderen er geen waarde aan hechtten.

Hmpf.

1 like

Ik werk in Belgiē, maar woon in Nederland :wink:

1 like

Ik rij al jaren met een automaat, zoveel fijner dan zelf schakelen :+1:

10 likes

Fietsen doet de automaat geen kwaad, maar het magnetisch veld daarentegen van een electrobike kan de werking van een automaat ernstig verstoren.

2 likes

Alles goed, behalve misschien niet :wink:!

Ik fiets ook dagelijks naar mijn werk, met meestal een automaat om.
Ik merk wel dat als er stukjes zijn met van die prehistorische klinkertjes zoals op het Binnenhof ik mijn linkerarm wat losser op het stuur jou zodat het wat minder schokken absorbeert. Maar dat gaat met hetzelfde automatisme als ik mijn hand op rug hou als ik door een door loop of langs een muur.

1 like

Ok ik ga wel fietsen :grinning:

1 like

Hihi, ik ook, ik kan geen twee dingen tegelijk (schakelen en ambriëren) en op het verkeer letten. Automaat is zalig, behalve in de bergen.

:grey_question::thinking:

1 like

gewoon bij een flink obstakel ff de linkerhand wat losser inderdaad

Vlaams voor het koppelingspedaal indrukken

2 likes

Klinkt wel mooier :ok_hand:

2 likes