Fiffer 2022: Travel Watch

Dit zijn van die ‘better safe than sorry’ situaties. Handig voor producenten, hinderlijk voor consumenten.

1 like

3 likes

Veel plezier gehad van de Glycine. :ok_hand: Bedankt voor dit super initiatief @marnixmoed.
Ik heb hem nu enkele dagen afwisselend gedragen. Ik vind de cylcops in combinatie met de rode datum een erg leuke toevoeging. Ik blijf alleen nog wel wennen aan het aflezen van de tijd… ik heb nog constant het gevoel een wiskundige formule te moeten oplossen. :nerd_face: Maar voor erbij is zo’n 24hr dial een erg leuke toevoeging.
Qua draagformaat is deze 40mm perfect. Maar groter zou voor mij ook niet hoeven vanwege de relatief lange lugs.

Ik wil hem graag weer doorsturen naar de volgende op de lijst. @Golf, stuur jij mij een PB met je adresgegevens? Dan stuur ik hem eerdaags op.

1 marnixmoed
2 Chlorophyl
3 Bottero
4 Patrick :point_left:
5 Engel
6 Calm007
7 Vigorelli
8 fat_elvis
9 Roland1982
10 PDB
11 Plees
12 iNeedaWatch
13 JeWe
14 Tomdenh
15 Chronoloog
16 Horlogista
17 RobinJ
18 wimm5
19 ElderRuwy
20 Hans1234
21 Blauwbeer
22 SJW
23 Aequitas1981

4 likes

Ga ik doen!

2 likes

Het lijkt er op dat ie alweer opgevolgd is door de GL0478, met subtiele verschil van gradient wijzerplaat en zwarte wijzers.

https://www.glycinestore.eu/p/glycine-airman-gl0478?gclid=Cj0KCQiA54KfBhCKARIsAJzSrdpvZPGQbWNhX7CvnndaxVmOZngrNZ6ET4Rdj8iQohd9WHcNJAbDRwsaAtxeEALw_wcB

1 like

1 like

Hoogstpersoonlijk bezorgd door Patrick zelf, inclusief heerlijk bierpakket, nogmaals hartelijk dank. In de HF-spirit gezellig gepraat over horloges en hobbies. Veilig aangekomen dus en de komende dagen gaan we de Airman testen om de pols!

Inmiddels wel op leer gezet, oogt toch wat vriendelijker vind ik.

9 likes

:cold_face:

7 likes

Na de Airman van @Petteflet te hebben ontvangen is deze meerdere dagen om de pols geweest. Een prettig horloge met een eigen smoel, formaat is voor mijn pols fantastisch, stalen bezel is fraai, wijzers scherp en aan de 24uur weergave ben je zo gewend. De cyclops had van mij niet gehoeven op dit model.

Erg leuk om eens te mogen proberen, waarvoor hartelijk dank voor het mogelijk maken!

Volgende op de lijst is @Calm007, ik zal je contacteren om het horloge in of na het weekend aan je te doen toekomen!

6 likes

Vandaag de Fiffer Glycine Airman ontvangen van @Golf, en eigenlijk van @marnixmoed. Dank voor dit mooie initiatief. Eerste indruk is dat hij erg stoer is, zoals je verwacht… en dat met een eigen smoel. Denk wat groot voor mijn pols, maar misschien kan het…

Ik fotografeer niet zo mooi als anderen, maar wilde nog wel even de nato laten zien waar ik hem nu op heb. Staat hem wat mij betreft goed, passend bij het type horloge.

5 likes

1 marnixmoed
2 Chlorophyl
3 Bottero
4 Patrick
5 Engel
6 Calm007
7 Vigorelli
8 fat_elvis
9 Roland1982
10 PDB
11 Plees
12 iNeedaWatch
13 JeWe
14 Tomdenh
15 Chronoloog
16 Horlogista
17 RobinJ
18 wimm5
19 ElderRuwy
20 Hans1234
21 Blauwbeer
22 SJW
23 Aequitas1981
24 LastGentlemen :tophat:

2 likes

De fiffer ontvangen van @Calm007, bedankt! Even wennen aan de airman. Zou dit model niet snel kopen / passen maar juist daarom zijn de fiffer initiatieven zo leuk!

Gr, Vigorelli

6 likes

Op mosterd:

Gaat binnenkort door naar @fat_elvis

Gr, Vigorelli

7 likes

Mooie combi :+1:

2 likes

Inderdaad, had niet verwacht dat deze Fiffer n bandenslet zou zijn :laughing:

1 like

@fat_elvis is de volgende maar reageert al even niet meer… laatste berichtje 11 dagen geleden. Hope he hasn’t left the building.

Door naar de volgende dan maar? Wellicht kan hij dan later weer inhaken.

Gr, Vigorelli

2 likes

Krijg je ook geen reactie als je @fat_elvis een pb stuurt?

Zonder voor te willen dringen mag het horloge wel mijn kant op. Ben heel benieuwd.

1 like

Als iemand niet reageert dan diegene opschuiven, zodat ie niet onderaan de lijst komt, maar de eerstvolgende is?
Dus in dit geval onder Roland1982 plaatsen?

Is maar een suggestie.

2 likes

Het horloge is binnen.

@Vigorelli, dank voor het verzenden. Pakketje is goed verpakt binnen gekomen.

Het horloge is mooi compleet. Nu eerst nog op de gestreepte nato, aankomende week maar eens zien.

Op de foto lijkt het horloge erg groot maar in het echt vind ik het een mooi formaat.
Nu nog even wennen met de 24 uurs-schaal.
De vergrendeling van de bezel vind ik helemaal niks. Het lijkt ook of de bezel net niet helemaal recht staat ten opzichte van de wijzerplaat.

4 likes

Vanmorgen de fiffer op een zwart leren flabber nato gezet.
En natuurlijk de rest ook op tijd gezet.

3 likes