Fiffer: Casio Duro

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo
  11. Jos
  12. Owengraven :point_left:
  13. fat_elvis
  14. Mipnick
  15. JayJayVo

Mag jij wel voor me nick ik ben recent toch al aan de beurt geweest. :grin:

1 like

Ook graag even op de lijst :slight_smile:

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo
  11. Jos
  12. Owengraven :point_left:
  13. fat_elvis
  14. Mipnick
  15. JayJayVo
  16. Hoefnix
1 like

Thanks Joey! (Het is Yannick by the way😉)

2 likes

Ik krijg deze week de Turtle fiffer binnen dus ik verplaats mezelf even naar onderen op de lijst. Ik had @Owengraven nog niet gecontact dus hierbij even een atje voor de aandacht en de bijgewerkte lijst

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo
  11. Jos
  12. Owengraven :point_left:
  13. Mipnick
  14. JayJayVo
  15. fat_elvis
  16. Hoefnix
2 likes

Oow dit ging snel :stuck_out_tongue: ik neem nu contact op met @mipnick om hem bij hem te krijgen

2 likes

Jezus wat issie groot. Wel leuk afgewerkt maar de eerste impressie is groot. :joy:

Door recente evenementen (nadering schoolexamens) heb ik nu geen tijd om van het horloge te genieten en zal deze dus daarom door @Mipnick laten versturen naar de volgende in de lijst (als @fat_elvis dit goed vindt). Ik zou dan graag terug achter @hoefnix weer willen aansluiten als dit oke is.

Is helemaal goed hoor, ik neem morgen weer afscheid van de turtle dus ik heb ruimte voor een logé :grin:

1 like

Gisteren de Duro binnen gekregen, kon hem helaas vandaag pas uitpakken. Wat een bijzondere look zo met de hydromod, zo bizar om in geen enkele hoek vervorming te zien :exploding_head: Eerste gedachte is dat je naar een afbeelding op een digitaal horloge zit te kijken.

Morgen eens rustig alle banden uitproberen, het is niet zo’n bonte selectie als met de Turtle maar dat mag de pret niet drukken.

3 likes

Dat vond ik er ook zo gaaf aan. Mooie afwerking voor het geld ook!

Je moet voor de gein dat “kijken onder een hoek” experiment eens onder water doen.
En dan vergelijken met een niet gemod horloge.

Ha, dat is even wat anders! Ik moest een paar keer kijken voor ik het door had. Iedereen die wel eens met een horloge om gedoken heeft weet dat je er kaarsrecht op moet kijken, dat zit er bij mij blijkbaar zo ingeramd dat ik dat automatisch ook deed.

Ik had geen camera mee dus ik heb deze foto maar even geleend van Sinn, er is niets aan gelogen

afbeelding

3 likes

Geen idee hoe vers de batterij van de fiffer duro was toen ik hem onderhanden nam, maar er bestaat dus een kans dat die binnenkort wat aandacht nodig gaat hebben.

2 likes

ja die kans is groot. Maar goed, het zij zo, de mod is te gaaf om dit als minpunt te ervaren…

1 like

Haha, leuk om hem bij een horloge zaak te brengen voor een batterijtje :sweat_smile:

1 like
  1. Lastgentlemen

Oh boi… het was nochtans een sony of energizer accu die ik nieuw gekocht had, geen raar merk zonder waarde.

All good things must come to an end, vandaag is alweer mijn laatste dag met de Duro.

Na net twee weken de Turtle in huis gehad te hebben was ik een beetje NATO moe dus ik heb hem eigenlijk alleen op de rubberen Monsterwatches band gehad. Kwam mooi uit dat die er bij zit want, hij zit ook bij de Turtle maar toen was ik er niet aan toegekomen.

Over de Duro zelf is alles al wel gezegd denk ik, gewoon goed maar misschien iets te groot. De hydromod maakt hem echt speciaal, neem hem een keer mee duiken als je in de gelegenheid bent want de leesbaarheid onder water is gewoonweg spectaculair.

Na de Turtle wist ik zeker dat er een Seiko duiker met een zwarte dial in de collectie moest gaan komen, na twee weken met de hydromod Duro weet ik zeker dat er een quartz Seiko duiker in de collectie moet gaan komen :ok_hand:t2:

Special thanks aan @WernerManuel voor het beschikbaar stellen en natuurlijk aan @Jos voor het modden. Weer een hele toffer Fiffer ervaring er bij!

5 likes

En weer even een bijgewerkte lijst, @JayJayVo ik zag dat jij er nooit meer tussengeschoven was dus ik heb je onderaan aangesloten

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo
  11. Jos
  12. Owengraven
  13. Mipnick
  14. fat_elvis
  15. Hoefnix :point_left:
  16. Lastgentlemen
  17. JayJayVo

De fiffer maakt zich op voor een vakantie-reisje naar de volgende tijdelijke beheerder. Fijn horloge die Casio een groot plezier. Wordt vervolgd.

1 like