Fiffer: Casio Duro

Ik heb vandaag natuurlijk de fiffer weer aangehad voordat hij op de post ging en ik moet zeggen dat ik in de tijd dat ik het horloge had aangenaam verrast ben geweest. Ik had er geen hoge verwachtingen van maar voor het geld vind ik het wel een prachtig ding. Er zijn alleen een aantal dingen waar ik naar zoek dat zo’n horloge op dit prijspunt gewoon niet kan bieden maar ik ben zeer dankbaar dat ik deze kans heb gekregen.
Dankjewel @WernerManuel!

5 likes

Spul is binnen.

Ik ben deze- en komende week nogal druk, dus het kan even duren voordat de overdreven oliebeurt gaat gebeuren.

Zin an !

4 likes

Leuk, het heeft helemaal geen haast!

Klaarie.

@WernerManuel : PB jij nog even een adres waar het ding naar toe kan ?

Super, @Jos! Bedankt! Iemand hier nog interesse om een gehydromodde Duro te proberen?

Best wel :slight_smile: ik vond dit vrijwel de tofste fiffer dat ik mocht uitproberen (ik verving toen de batterij) en zou hem wel graag nog eens willen ontvangen met de hydromod.

Hij moet dan wel even over de grens naar belgie.

Oh! @Jos heb je hem nog, of is hij al op de post?

Ik zat NU jouw adres op een enveloppe te krassen.

Ik krijg dus een nieuw verzenddoel ?

Als je wil, graag!
@Owengraven zou je je adresgegevens aan @Jos willen sturen per pb?

1 like

Vandaag ontvangen, ondertussen wel even berichtje naar jos gedaan omdat ik denkt dat hij olie lekt.

1 like

Het lekken was omdat er bij het modden wat olie achter de bezel was gekropen, die is er met wat draagtijd uitgekomen. Verder vind ik het een coole mod, vooral bij de casio duro past hij goed, het komt de leesbaarheid van de horloge ook enorm goed, in het juiste licht is het alsof er geen glas op ligt en bij sterke hoeken lees je hem nog steeds.

De bond nato die erbij zit is nog steeds mijn favoriet.

Al in al heel blij dat ik hem zo ook een kan testen, hydromod wil ik nu ook wel eens proberen.

mvg

2 likes

Volgens mij is dit mijn ex. Leuk om te zien dat er zoveel plezier aan beleeft wordt!

1 like

Het hydromodden levert inderdaad een andere look op, staat hem goed.

Ik had het wel eens eerder gezien vloeistof gevulde horloges …maar nu opeens vraag ik mij af…
Als je de tijd wilt verstellen en je trekt de kroon naar buiten … loopt er dan geen olie uit of is de doorgang dan zo krap dat dan de cohesie de olie in het horloge houdt ?
Of is een onderdeel van het modden ook zorgen voor een extra o-ring rond de stift ?

2 likes

Klopt inderdaad Magnel!

1 like

Heb deze eens versteld en er kwam geen olie uit, bij sommige denk ik van wel maar tlijkt een dikke o-ring te zijn. Ik vermoed met dat ze gemaakt zijn voor een bepaalde druk aan te kunnen dat ze de interne druk ook aankunnen.

Also, iemand die hem na mij wilt testen?

1 like

Deze topper ligt nog steeds bij mij, iemand die hem ook wenst te (her)ontmoeten?

Deze topper ligt nog steeds bij mij, iemand die hem ook wenst te (her)ontmoeten?

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo
  11. Jos
  12. Owengraven :point_left:
  13. fat_elvis

Ik wil hem wel graag eens proberen, ondanks dat ie waarschijnlijk aan de grote kant is voor mij ben ik toch wel erg benieuwd naar die hydromod!

3 likes
  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo
  11. Jos
  12. Owengraven :point_left:
  13. fat_elvis
  14. JayJayVo

Ik wil hem ook nog wel eens terug ervaren met de hydromod dus ik zet mezelf ook weer terug op de lijst als dit oke is.

1 like

Ik wil hem ook wel eens proberen!