Was inderdaad een leuke korte samenkomst met @batossai. Nu voelt mijn pols weer “leeg”.
Nu afwachten of ik heimwee krijg naar MM300 .
Who’s next?
Toch heimwee…naar de MM300…
Op Mp een Proxima Scubamaster gekocht voor één 30ste van de prijs van een originele Seiko.
Nu nog dikke “spring bars” en een “ratcheting clasp” kopen.
Dan “zomerklatser” gereed voor vakantie.
Ik hoef hem niet meer terug. Ik zie het als een donatie aan HF. Je mag het horloge wat mij betreft in bewaring houden tot er iemand komt die het mogelijk nog wil proberen. Of als er iemand anders is die het wil bewaren is dat ook best.
Als er geen nieuwe kandidaten zijn wil ik deze MM300 wel eens proberen. Na de turtle fiffer (https://www.horlogeforum.nl/t/flipper-it-forward-1e-fiffer-seiko-turtle/) is het ‘fifferen’ me wel bevallen
1 Stefanodibosso
2 Chlorophyl
3 Williamc
4 Jart
5 LastGentlemen
6 Naut
7 Crisis
8 ElderRuwy
9 Matthijs
10 Mipnick
11 Horlogista
12 PDB
13 jat1708
14 Jurk
15 OwenGraven
16 fat_elvis
17 rpleupen
18 Eddio
19 Eventive
20 Spooler
21 Stratos
22 Bugs3
23 Wimm5
24 Chlorophyl
25 Piede
26 mbw123
27 Batossai
28 xfactory
Als jij ermee klaar bent wil ik gerust deze even fifferen
Zend je me een PB? Merci!!
Ik stuur een PB!
Vandaag kreeg ik het verwachte pakje met de Fiffer Heimdallr Sharkmaster/Marinemaster binnen! Mijn eerste gedachte? Wat een gaaf en tegelijkertijd verfijnd horloge is dit zeg. Die diepe zwarte wijzerplaat in combinatie met de elegante keramische bezel geven het een stijlvolle uitstraling, zonder afbreuk te doen aan het stoere duiker-imago. Ik heb 'm net om mijn pols gelegd, dus verdere impressies moeten nog worden opgedaan. Zodra ik het horloge wat beter heb leren kennen, zal ik hier zeker een uitgebreid verslag over plaatsen!
Hieronder al even de inhoud van de doos met al zijn goodies:
En natuurlijk het eerste “pols-shotje”
Dank u aan @Batossai voor de veilige verzending van de fiffer en hulde aan @SSFS voor het mooie initiatief!
En nu gaan we deze eens goed “fifferen”
Mooi hoor
Waar is deze inmiddels, en kun je nog op de lijst erbij?
@xfactory had hem als laatste. Ik zou even een berichtje sturen.
Dat kan altijd. Gewoon de lijst kopieren, jouw naam toevoegen.en hieronder plaatsen
Hij ligt hier klaar voor de volgende liefhebber
Geef maar een seintje!
Bedankt, ik stuur je zo even een PB.
1 Stefanodibosso
2 Chlorophyl
3 Williamc
4 Jart
5 LastGentlemen
6 Naut
7 Crisis
8 ElderRuwy
9 Matthijs
10 Mipnick
11 Horlogista
12 PDB
13 jat1708
14 Jurk
15 OwenGraven
16 fat_elvis
17 rpleupen
18 Eddio
19 Eventive
20 Spooler
21 Stratos
22 Bugs3
23 Wimm5
24 Chlorophyl
25 Piede
26 mbw123
27 Batossai
28 xfactory
29 Valentijn
Wat was/is eigenlijk de nieuwprijs van dit horloge?
Even op de website van Heimdallr kijken. Geen idee of ze het nog verkopen.
Daar niet meer, mag zag nog wel iets op Ali staan (met matige reviews), vandaar de vraag.
Ik weet helaas niet meer wat ik er toen voor betaald heb maar het was niet veel.