Fiffer Heimdallr Sharkmaster/Marinemaster

Zou ik zomaar kunnen zijn…

5 likes

Haha……. Hij bevalt goed dus?

20210605_134151_1
Kan echt alles hebben qua bandjes! Hier op een Barton Elite Sillicone.

8 likes

Mag ik me ook nog toevoegen?
Ben altijd benieuwd geweest hoe een mm300 zou zitten.

Super dat je hem beschikbaar wil stellen.

1 like

Iedereen mag zich toevoegen! Leuk dat je hem wilt proberen!!

Ik ben eruit: ik ga er 1 voor mezelf bestellen :slight_smile:

Dus hij mag door! @Chlorophyl ik stuur je een DM.

6 likes

Kijk dat is nog eens leuk :+1: toevallig ook naar de variant van Proxima gekeken?

1 like

Top! Ik heb vandaag de Turtle alvast maar omgedaan om te wennen aan het formaat! :joy:

3 likes

Leuk! Top dat het zo goed beviel :smiley::+1:t2:

Beter gezegd: die heb ik besteld :slight_smile: Zou over 2/3 weken binnen moeten zijn.

2 likes

Is de proxima beter?

Nice ik ook, wel met de sw200 heb ik.

1 like

Het systeem erachter vind ik wel mooi. Oa met de kroon. En nu met de deelbare kast. En veel mogelijkheden tot samenstellen.

1 like

Ik heb net even gekeken maar begrijp niet helemaal wat je bedoeld met:

Dit is inderdaad wel leuk.

Helemaal omdat je mijn favoriete kleurensamenstelling van de seiko MM300 kunt samenstellen.

Maakt het inderdaad wel tot een mooie optie. Alleen dat woord “proxima”……… vind ik weer niet zo mooi.

3 likes

Dit bedoel ik met de kast. Schijnt dat ze meerdere vormen aan het ontwikkelen zijn

Proxima vind ik echt beter klinken dan de meeste andere merken die de homage produceren.

Ik heb de uitvoering van jouw laatste plaatje besteld @SSFS

2 likes

O wauw…… dat is inderdaad wel Nice. Je kan dan dus meerdere kastvormen hebben voor hetzelfde horloge?! Maakt het zeer veelzijdig.

Goed bezig :stuck_out_tongue_winking_eye:. Super mooi!

1 like

Idd ja, ze zijn er nog mee bezig.

2 likes

Shit, nou begin in zelfs te twijfelen……… :joy:

1 like

Het is voor mij ook een probeersel :see_no_evil: maar ben heel benieuwd naar het geheel en dan wetende dat er een sw200 inzit. Heb nu ook een mm300 clasp onderweg.

3 likes

Hij is binnen. Bedankt @stefanodibosso.

Wat een klein doosje is het nog! Ik was de andere fiffers gewend en daar had je bijna een steekwagen voor nodig! :joy:
Dat is natuurlijk het voordeel als je er vroeg bij bent.

Weinig tijd dit weekend maar toch even snel een lumenshot gemaakt! Hij staat nog niet eens op tijd. :see_no_evil:

4 likes