Fiffer Heimdallr Sharkmaster/Marinemaster

Super initiatief en ben bekend met de andere fiffer acties. Doe graag mee met deze!

1 like

Top! Veel plezier ermee!

1 like

Leuk!

1 like

Even een sfeerfoto plaatsen.

2 likes

Nice! Staat je goed. Die kan je makkelijk hebben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die clasps zijn fantastisch. Ik heb er nu ook meerdere. Gebruik ze overal waar ze op passen. Heerlijk om even snel zonder het horloge af te hoeven doen of zelfs los te maken. je maat bij te stellen.

Ben zeer benieuwd naar je NA en je ervaringen ermee.

De Fiffer mag door. Ik heb @Williamc een PB gestuurd. Een verslag komt later, nu eerst voorbereidingen treffen voor een feestje! :partying_face:

2 likes

Een feestje geven omdat de fiffer weer weg mag? Was hij zo verschrikkelijk? :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

En binnen, thanks @Chlorophyl en @SSFS. Staal erop gezet en even snel fotootje gemaakt.
Lang lang getwijfeld om een mm300 aan te schaffen ivm de maat van 44mm. Bij het openmaken: denk wat is dit klein in het echt…Blijkt dat bezel 42 is en kast 44 mm…weer wat geleerd.

3 likes

Nice!

Een echte MM is qua afmetingen vrijwel identiek. Ik heb nooit het gevoel dat ik een mega groot horloge om heb. Hij is alleen een beetje aan de dikke kant misschien. Daar heb ik geen last van.

Veel plezier ermee.

Gearriveerd!

@LastGentlemen. Wil je alvast je adresgegevens doorgeven via een PM? Je bent de volgende op de lijst. Dan stuur ik hem over een week ofzo naar je op :ok_hand:

5 likes

Dat is snel. Was @williamc er alweer klaar mee? :smiley:

2 likes

@SSFS beviel zo goed dat…ik er snel even eentje uit blauwe gedeelte heb geplukt, die was al binnen dus deze mocht door :grin:

3 likes

Haha…. Goed bezig! Welke heb je?

2 likes

Proxima variant :ok_hand:

2 likes

Belofte maakt schuld:

6 likes

Nice!! Hoe bevalt ie?

1 Stefanodibosso :point_left:
2 Chlorophyl
3 Williamc
4 Jart
5 LastGentlemen
6 Naut
7 Crisis
8 ElderRuwy
9 Matthijs
10 Mipnick
11 Horlogista
12 PDB
13 jat1708
14 Jurk
15 OwenGraven
16 fat_elvis
17 rpleupen
18 Eddio
19 Eventive

Ik wil 'm ook wel proberen. De MM300 leek me qua formaat altijd wat teveel van 't goede, tijd om het eens te proberen.

1 like

Zo, na het proberen van 2 Proxima’s (mede nav dit topic)

Tot de conclusie gekomen dat ik hem best kan hebben. Via het forum een mooie aanbieding gekregen voor een mm300 en zit sinds vandaag om de pols. Echt een toppertje :+1:

En het is waar, de homages zijn goed maar de mm300 is echt nog een stap daarboven.

8 likes

Haha!! Super mooi dit. Het doet me goed dat de fiffer een bijdrage heeft kunnen leveren aan jouw overtuiging om deze aankoop te doen!!

Heel erg gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als dat ik van de mijne doe. Het zijn prachtige horloges.

Edit: heb je de 001 of de 017?

1 like