Fiffer Solo White (2019)

Zojuist de Solo overgedragen aan @Blauwbeer. Leuke meet&greet bij een toekan ergens in de betuwe met een zeer gewaardeerd forumlid. We hadden nog wel een paar uur door kunnen praten, niet normaal. Ook de strategie voor de end game tegen de RRR en de SP besproken… :wink::sweat_smile:. Leuke middag zo!

Helaas is de Solo niets voor mij. De vorm van de wijzer en de klassiele cijfers in combinatie met de cremekleurige wijzerplaat maken het voor mij moeilijk om ernaar te kijken …

Maar goed, daar is de fiffer ook voor bedoeld, om dat uit te vinden. Het concept einzeiger vind ik wel aardig, het onthaast enigszins.

Nogmaals hulde @marnixmoed, voor dit briljante concept. Ik heb ze alledrie gehad en het heeft tot leuke ervaringen en ontmoetingen geleid. Dank daarvoor!

En natuurlijk het onvermijdelijke horloge(jagers) tableau:

8 likes

Dat is maar de vraag, maar in ieder geval gewaardeerd door Wilfox. Ik heb de fiffer na uierst aangename conversatie overgenomen van de captain van de HF Elidos. Om hem op zijn gemak te stellen had ik mijn motorjasje aangetrokken, ofschoon ik geen motorrijbewijs heb, maar het ijs was snel gebroken. Helaas was het lastig om elkaars horloges eens te passen. Wilfox kreeg de mijne niet eens om zijn hand heen, terwijl ik de zijne bij wijze van spreken om mijn bovenarm had kunnen dragen. Het gevolg van 3 cm verschil in polsomtrek. Door een gril van het toeval (of juist niet) waren ook nog bijna alle meegebrachte horloges op een stalen band gezet. Niet getreurd, ik kon door de band een beetje te vouwen doen alsof hij om de pols zat en Wilfox kon de kast op zijn pols leggen.

En nu heb ik dus de Solo White. Ik heb inmiddels de nato eraf gehaald en me voorgenomen zoveel mogelijk de band te verwisselen. En morgen doe ik hem gewoon om naar het werk. Later meer!

Oh, de nieuwe lijst:

Spierbundel
Jaroen
Thijsie
W.E
denvro
wilfox
:point_right:t2:Blauwbeer
SeikoFrank
Jarl
Sjerome
Galf
CDG
RBK
Spooler
NielsV
ChIorophyI

5 likes

Goede bezig jongens!! The end game is coming. :pray:t2:

3 likes

Okay, voor het eerst de Solo White mee naar het werk. Ik moet even een drempel over dus vooralsnog camoufleer ik een en ander.

8 likes

Hoe zegt @HorlogeOpa dat, ‘ik pis bekannt in munnen broek’ of zo? :joy:

2 likes

IMG_5480

2 likes

Ik zat er niet ver af. :sunglasses:

1 like

Zet mij ook maar op die lijst.

Spierbundel
Jaroen
Thijsie
W.E
denvro
wilfox
:point_right:t2:Blauwbeer
SeikoFrank
Jarl
Sjerome
Galf
CDG
RBK
Spooler
NielsV
ChIorophyI
Chillekasper

1 like

En ik draag hem gewoon door! Inmiddels nieuwe band erop. Rara wat voor eentje. Hint:

3 likes

Omarm de herfst mensen, lekker naar buiten met de Solo White op dit herfstige bandje!

7 likes

Krijg ook hierbij een beetje dit gevoel, net als bij de eerste foto…james_beck_2636116b

3 likes

En nog één keer gek doen, hop:

Wie had daaraan gedacht: de Solo White gewoon eens op fixoflex zetten. Kan prima.

Dat was het wat mij betreft voor deze fiffer. Ik ga contact opnemen met @SeikoFrank, volgende op de lijst.

Later volgt een recensie.

5 likes

Ehm, hoe zeg ik dat netjes, ik vind hem niet zo mooi. Ik had mijn naam erop gezet vóór ik wist om welk horloge het ging. Het lijkt me daarom beter dat ie naar de volgende gaat. In ieder geval bedankt voor het aanbod en het initiatief is sowieso top.

2 likes

Okay dan, dan is de beurt aan @Jarl.

Jarl, wil jij deze aparte fiffer als volgende ontvangen?

2 likes

Goedemorgen heer @Blauwbeer,

Jazeker. Moet eerlijk bekennen dat ik op basis vd foto’s tot op heden geen vlinders in mijn buik krijg. Toch wil ik hem graag in het echt aanschouwen en mee op pad nemen :smile:

1 like

Even goeie vrienden. Ik pas even t lijstje aan vh overzicht.

Spierbundel
Jaroen
Thijsie
W.E
denvro
wilfox
Blauwbeer :point_right:
Jarl
Sjerome
Galf
CDG
RBK
Spooler
NielsV
ChIorophyI
Chillekasper

2 likes

Goedemiddag gents,

Vanmiddag stond half onverwacht ineens de postbode voor de deur met een doos van Zalando. Gedachte nummer 1: Wat heeft mijn vrouw besteld?:sweat_smile:

Toen ik door had dat de doos hergebruikt was kreeg ik het vermoeden dat @blauwbeer toch niet in slaap was gevallen bij het kijken van Drawn Together!

De bovenste krantenpagina en de koekjes worden zeer gewaardeerd:


Vervolgens heb ik het horloge gelijk om de pols gegooid en hij gaat vanavond mee uit eten op de stemmige grijze nato :ok_hand:

5 likes

Erg toepasselijk zo n ontstress horloge, waarbij n minuut meer of minder er toe doet, maar waar de tijdloze gezelligheid met je tafelgasten de boventoon heeft :clinking_glasses:

2 likes

Niet toe doet bedoelde ik natuurlijk :sweat_smile:

2 likes

Goedemiddag!

Hij is een aantal keer mee op stap geweest. Leuk horloge, maar ik heb wel gemerkt dat een einzeiger niets voor mij is :sweat_smile:

@Sjerome: stuur mij even een pb met je gegevens? Dan zorg ik dat hij deze week jouw kant op komt!

@marnixmoed nogmaals bedankt voor dit prachtige initiatief! :hugs:

2 likes