Moguh ! Nieuwe dag nieuwe strap !
Lekker een bak slagroom?![]()
![]()
heerlijk, volle kwark met wat fuit en cruesli
Ik had deze leuke deelnemer helemaal gemist. Heb em toegevoegd aan t Fiffer overzicht:
Zou wel toepasselijk zijn geweest als deze naar Sjors van de Mannen vd Tijd zou zijn geweest, zodat ie t merk/horloge es goed kon ervaren.
We gaan richting de 50 hoor … see you in '27 ![]()
- Petteflet
- Louis
- Paul
- TagEd
- Mauss08

- Tijdspraak
- Handaufzug
- Jim-1
- Thomas6
- Patrick010
- Bauke1
- TKH
- Chlorophyl
- Sion
- Aequitas1981
- Nash
- Toine8
- David_Gee
- Kouco
- Ari
- Phoenix.bas
- WatchR
- OmroepMax
- Watches4Life
- wimm5
- PhilipM
- Wuoter
- Weppenzeiler
- Logan
- Bottero
- Roland1982
- Coffeecup
- De_Nol
- Auto
- RobinJ
- Jos
- Grollebol
- HarveySpecter
- Pablo1971
- ArjenD
- Calm007
- LuckyLuuk15
- Piede
- Frenk
- Aqua
- Gipie
- EddieC
- Artborrelnoot
Aan de snoei met de fiffer, nog 2 dagen dragen dan is de gtg en donderdag gaat hij op de post naar @Handaufzug
Ik heb er van genoten. Een verslagje volgt nog…
Heel benieuwd! Hier gaat ie ook op de review-pijnbank ![]()
mijn tijd met de fiffer
op 3 nov. was het dan zo ver, de postbode kwam aan het eind van de dag met het pakketje aanzetten.
blij als een kind, sprintje van de bank naar de voordeur en dan, uitpakken maar !
eenmaal uitgepakt meteen op de pols geslagen en ik wist al deze blijft 14 dagen zitten.
en gaan we even tot de max testen.
zeker in de eerst week wel elke dag op een ander bandje geknalt.
van de eindeloze ochtend bakkies,
het beuken in de sportschool , waar ik dus helemaal geen foto geschoten heb ![]()
het snoeien in de tuin, wat hem overigens prima af ging.
en het serieuze “werk” op het werk.
hij heeft dan ook veel tijd op het werk doorgebracht. in misschien wel de mooiste locatie binnen nederland waar de fiffer gaat komen. maar dat mag hier aan het eind, door andere een eindoordeel over gegeven worden.
en als klap op de vuurpijl mocht ik de fiffer nog even meenemen naar een heuse GTG die ik zelf had georganiseerd
hij heeft daar een mooi plekje gekregen met een mooi pamflet om lekker te flirten met alle genodigden.
ik ben erg verrast door het draagcomfort van de 1521. vooral op de MN strap vond ik hem het beste tot zijn recht komen bij mij.
het is dan wel een heel ander koekje dan mijn 1545 maar wel een lekker koekje.
en wat doe je dan he?, na 14 dagen gedragen te hebben en hem op te moeten sturen naar de volgende drager?
inderdaad dan moet je in bad, gesopt worden en gepoetst en met liefde opgekuist worden, en zo geschiede…
en dan kwam de tijd waarvan ik naar gelang het dragen toch hoopte dat hij niet zou komen, het afscheid en het moeten opsturen naar de volgende drager ![]()
het deed met wat, een lichtelijk verdrietje… dat is wat zeg. wel een goed teken denk ik zo.
de 1521 nu stijf boven aan de watchlist !
tijdens de GTG waar @Lennart2 vanuit Squale bij aanwezig was, had hij wat moois voor ons fiffer avontuur geregeld bij onze italiaanse vrienden.
hoe ik het pakket ontving

en hoe het pakket nu door is gegaan naar de volgende drager.

een beste upgrade als je het mij vraagt !! super bedankt @Lennart2
ik wil hierbij dan ook @Handaufzug en alle anderen die daarna volgen heel veel draagplezier wensen en ik zie jullie verslagen graag tegemoet.
groetjes, Stef.
P.S. de keeper van de zwarte isofrane is bij mij gebroken, maar als ik het zo inschat zullen de bandjes in het dulci zakje weinig meer gebruikt worden met de prachtige nieuwe banden van Squale.
Wat een leuk en uitgebreid verslag, Stef! En je hebt er goed van genoten en voor gezorgd, zo te zien! Klasse ook van @Lennart2 / Squale dat de Fiffer nog een upgrade kreeg, in de vorm van extra’s!
De volgende Fifferdeelnemer heeft maar mazzel! ![]()
Mooi Stef! Big shoes to fill maar ik kijk er naar uit.
Leuk horloge, leuke repo! Bij Lassie is het idd leuk, keer geweest voor een reportage. Geloof iets van dag van de techniek jaren geleden.
Leuke foto ! Die collega werk nog steeds bij ons . Zal het hem laten zien.
Een COSC toevallig? ![]()
Bij mij staat sinds woensdagavond een Doxa 300T bovenaan, met dank aan @junior .
Dus als jij nou…, dan kan ik… ![]()
Na de aanschaf van de 600T is het potje behoorlijk leeg geraakt. Aanvullen gaat nog even duren. Dus weet niet hoe veel geduld je hebt haha
![]()
![]()
Nul!!!![]()
Was ik al bang voor
Zit de Fiffer inmiddels al bij je om de pols? ![]()