Wij kennen elkaar al wat langer en hij was er o.a. bij toen ik mijn eigen blauwe 1521 kocht bij Q. Ondanks het bezit van een 1521 was ik wel benieuwd naar de SFFL. Heb hem dan ook heel enthousiast gedragen afgelopen dagen en lekker veel op mijn eigen stalen band.
Maar laat het nou zo zijn dat ik een apart trekje heb dat ik eigenlijk maar één van een merk in de collectie wil hebben. Was er al snel over uit en de blauwe wint het wel voor mij, ookal heeft de SFFL natuurlijk een coole gimmick: Full Lume
Zoals ik al zei: afgelopen dagen erg genoten en de FL is echt heel gaaf. Kers op de taart waren natuurlijk wat winterse taferelen de laatste dagen. Dus een winterse shot kan niet ontbreken!
De oplichtende dial is echt heel cool en van dichtbij is goed te zien dat het niet perse een egaal laagje lijkt te zijn. Daarnaast lijkt het op de ene foto meer groen en op de andere meer blauw
Nu ken ik de volgende in lijn @Bauke1 ook al paar jaartjes en ook hij was erbij bij de koop van mijn blauwe 1521. Vanavond vieren we zijn verjaardag dus wat is nou leuker om dan ook gelijk de SFFL te krijgen!
Veel dank aan de sponsoren en hopen dat ie nog wat jaartjes meekan en heel wat mensen van dit heerlijk dragende horloge kunnen genieten!
Daarvoor moet je het lijstje van Sion kopiëren en jezelf toevoegen als nr 48. En zorgen dat je minimaal op trustlevel 2 zit tegen de tijd dat je aan de beurt bent. Succes! (over een kleine 2 jaar zijn we aan de beurt; ik sta op nr 46…)