Fijn forum!

Helemaal mee eens! :+1: :relaxed:

Zeker mee eens, als lezer hang ik rond op allerlei horlogeforums en met de inhoud is niet veel mis. Maar de software is niet erg gebruiksvriendelijk en doet nogal gedateerd aan.

Ja…ook weer geheel mee eens…werkt allemaal superfijn en goed :+1:

Als je lid wil worden van het Uhr-forum moet je gewoon schrijven wat ze graag willen horen.

Genau!

Tsss… Ik weet nog goed hoe bij de overschakeling naar het nieuwe horlogeforum.nl de kritiek niet mals was van bepaalde leden betreffende de toen nieuwe interface, blijkbaar is iedereen het al goed gewoon nu.

HF is gewoon een heel fijn forum. Hulde!

3 likes

De voorstellingen en diversiteit van de aan bod komende horloge’s en onderwerpen zijn op UF van een ongekend niveau vind ik…

Wat heet dan fijn forum.!?

’ hoi , ik heb vandaag deze Longines OPGEHAAL en ben er erg blij mee ’ ??

Dan kom ik ergens in een ander topic nog wat onbegrijpelijk geneuzel tegen over datzelfde horloge…,

Tja. En dat is niet een incident.

Fijn forum zegt ie dan…

Rustig denk aan je hart…neem nog een bakkie :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha…,

Tja…

Hier sloeg ik op aan.,:joy::stuck_out_tongue_winking_eye::wink::wink:

’ Fijn Forum Only ’

1 like

Inderdaad, de titel van dit draadje roept toch wel wat vragen op.

Als je kijkt naar gebruiksgemak; 100% fijn forum!

Als je kijkt naar de inhoud: …:confused:?
Naar mijn mening hard achteruit gegaan, mede door het ontbreken van Off-topic en de verandering in trustlevels . Het lijkt hier steeds meer op het Public Forum van WUS, elke dag dezelfde vragen en zoeken met een zaklamp naar een interessant draadje.

2 likes

Ik deel de mening van Oscar2 overigens :innocent: Mooi forum…leuke lounge om lekker te hangen zo nu en dan :beach:

Naar wat voor draadje zoek je dan wel?

Dit :

https://uhrforum.de/nichts-fuer-schwache-maenner-oris-great-barrier-reef-ii-le-refnr-01-735-7673-4185-set-mb-t301250

is de eerste de beste voorstelling die ik te pakken kreeg op UF. Niet uitgezocht op inhoud.,

Vergelijk dat eens dan met de in 1 minuut in elkaar geflanste altijd voorspelbare roeptoeter-voorstellingen hier.

Als het dan om lay-out gaat , zit ik zelf hier altijd met samengeknepen billen te ā€˜hopen’ dat mijn PB ook daadwerkelijk een PB is of toch onverhoopt een topic ingeslingerd gaat worden.,:flushed:

1 like

Ja dat is een beste TKA :+1: Mag wat mij betreft ook best iets beknopter hoor :joy:

Nou ja.

Als het dan om de impressie van de gedachtengangen van horlogeliefhebbers gaat , wat we hier dan ook altijd zo graag najagen…

:joy::wink:

1 like

Ik wil je wel een lijst met interessante draadjes via PB sturen, mocht je werkelijk geĆÆnteresseerd zijn, maar dat is niet mijn punt. Er zijn veel oud gedienden die niet of nauwelijks meer posten mede hierdoor. Diverse WUS-forums en UF zijn momenteel gewoon van een andere categorie.

Overigens; ā€œmeer is niet altijd beterā€:wink:
mensen die maanden lang 7 dagen in de week, 3x per dag een foto posten van hetzelfde horloge zouden best iets kunnen minderen
en leden die hele koffieleut gesprekken beginnen midden in een horloge-draadje, zouden dit bv per pb kunnen doen?

1 like

Nou voor het overgrote deel vind ik het zelf erg goed te pruimen op HF…er zitten altijd wel een paar rotte appels tussen, maar dat heb je ook als je op de markt staat :joy:

Ik vind het overgrote deel te triest voor woorden.

Die dan gelukkig ook maar weinig gebruikt worden…

En ja : conclusie’s trekken. Ik weet 't.:wink:

1 like

Goh dan blijken wij wel zo’n 180 graden uit elkaar te liggen…en toch kunnen we met elkaar door de bocht :race_car: Doen we het op HF toch niet slecht…toch? :sunglasses:

Nou ja. In principe kan ik met iedereen door de bocht.

En HF is dan HF. En ja. Ook ik log steeds weer in om te kijken of er nog wat leuks is.

Maar ik merk gewoon dat dat er nauwelijks (meer) is. Anders dan ā€˜gehaast in elkaar geflanste’ topics , met reactie’s bestaande uit hooguit vier woorden.

En topics waarvan ik jammer genoeg 3 uur later nog denk: wat was dat nou voor onzin?

Hahaha…:wink:

Op met name UF kom ik nog wel eens horloge’s tegen , die dan in combinatie met de voorstelling , een wauw-effect oproepen.

Anders dan een Speedmaster en steeds maar dezelfde ’ winkelcentrumjuwelier-modellen’. Tachtig keer de verwijzing naar -Ko-bandjes , en krassen op lugs van het verveeld bandjes wisselen…

Maar misschien zit ik hier zelf wel al te lang… ik weet 't niet eens…

Dat er op gegeven moment herhaling komt is begrijpelijk…, maar pff

Dat off-topic begrijp ik niks meer van. Die bestaan. Maar : horloge’s en sneakers , horloge’s en Lego , horloge’s en whisky… die onstaan nu weer…

Om mijn ā€˜alltime-favoriet’ Tellen met horloge’s niet te vergeten… hopeloos…

Maar het ging om de geweldige Lay-out geloof ik hĆØ?!:clown_face:

1 like