Anders dan een Speedmaster en steeds maar dezelfde ’ winkelcentrumjuwelier-modellen’. Tachtig keer de verwijzing naar -Ko-bandjes , en krassen op lugs van het verveeld bandjes wisselen.
Ik moet je hierin gelijk geven. Veel onzinnige opvulling, af en toe soms ook eens mee te doen met een idiote tegenreactie resp.opmerking, maar ben dan bang dat leden vinden dat ze omver worden gekegeld.
Als dat dan jouw standaard moet zijn en je vind alle andere reviews die hier worden beschreven maar simpel geflans en goedkoop geroeptoeter,begrijp ik niet waarom je dan nog op dit forum zit.
De beste stuurlui staan aan wal he!
Als alles van dergelijk hoog niveau zou moeten zijn, dan gaat het hier stil worden vrees ik.
Ik vind het net aangenaam dat het hier wat spontaan mag ook! Ik denk dat velen hier ook wel wat anders te doen hebben dan ellenlange epistels te schrijven. Hoe moeten die klokjes anders betaald geraken?
Je begrijpt toch wel dat je met dat stomme betoog van jou,een heleboel medeforummers teniet doet,of tenminste onderuit haalt omdat ze in jouw ogen knullig te werk gaan te simpel zijn en niet literair aangelegd zijn?
Ik heb een fobie voor mensen die zich boven anderen proberen te zetten door ze af te branden of minstens te laten weten dat jij wel weet hoe het allemaal werkt.