Fijn forum!

Anders dan een Speedmaster en steeds maar dezelfde ’ winkelcentrumjuwelier-modellen’. Tachtig keer de verwijzing naar -Ko-bandjes , en krassen op lugs van het verveeld bandjes wisselen.

Ik moet je hierin gelijk geven. Veel onzinnige opvulling, af en toe soms ook eens mee te doen met een idiote tegenreactie resp.opmerking, maar ben dan bang dat leden vinden dat ze omver worden gekegeld.

1 like

Als dat dan jouw standaard moet zijn en je vind alle andere reviews die hier worden beschreven maar simpel geflans en goedkoop geroeptoeter,begrijp ik niet waarom je dan nog op dit forum zit.

5 likes

Nou , daar is ie hoor.

HET antwoord.

Uh oh…

:wink:

Ja. Ook voorspelbaar.

Precies dat antwoord.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb van jouw trouwens nog nooit een review gezien…dus om nou te zeggen dat de reviews hier goedkoop zijn?

2 likes
http://www.horlogeforum.nl/t/afscheid-meistersingerfan/13117?source_topic_id=102128

Houdoe :thumbsup:

1 like

Die maak ik op UF ook niet.

Maar ze staan er wel.

:wink:

Waar haal je hem weer vandaan.:ok_hand:t2:

Tot ooit!:wave:t2:

Hier iig niet en als ze er al wel zouden zijn,dan zijn ze zo beknopt dat ik ze over het hoofd gezien heb dan.

Ben ook pas lid op Uhrforum maar al een paar keer in de fout gegaan…is zeker hier makkelijker…hulde!🖒

De beste stuurlui staan aan wal he!
Als alles van dergelijk hoog niveau zou moeten zijn, dan gaat het hier stil worden vrees ik.
Ik vind het net aangenaam dat het hier wat spontaan mag ook! Ik denk dat velen hier ook wel wat anders te doen hebben dan ellenlange epistels te schrijven. Hoe moeten die klokjes anders betaald geraken? :wink:

1 like

Heeft de Hoofdzuster van de afdeling antieke knorrepotten je weer op je kop gegeven ofzo?

Kom op, dat is te makkelijk!

Nee. Ik probeer wat te onderbouwen en te verwoorden.

Maar dat eindigt hier altijd in dag-gezwaai. & ‘wat doe je hier dan nog’.

Ik heb toch ook geschreven : dan moet ik mijn conclusie gaan trekken…

Opmerkelijk ook dat ik in het hele begin al met je te maken had voor wat dat betreft…
Meen ik mij te herinneren.

Net als die Fr3d-fobie hier.

Maar prima joh. Als jij het wel interessant kunt blijven vinden. Dan Is toch alles weer zoals het was , is en altijd zal blijven?

Geen probleem hoor.

…en dan hebben we het nog niet eens over al die gezellige mensen hier!

5 likes

Hou je erbuiten Kok!

:joy:

4 likes

Je begrijpt toch wel dat je met dat stomme betoog van jou,een heleboel medeforummers teniet doet,of tenminste onderuit haalt omdat ze in jouw ogen knullig te werk gaan te simpel zijn en niet literair aangelegd zijn?

Ik heb een fobie voor mensen die zich boven anderen proberen te zetten door ze af te branden of minstens te laten weten dat jij wel weet hoe het allemaal werkt.

Ik probeer dit ( een beetje? ) te nuanceren.

Dat loopt nog wel eens los mijn inziens.

Ik pretendeer echt niet de waarheid in pacht te hebben hoor.

Maar inderdaad. Met de diepgang van een vloeitje zijn die topics best te doen.