Finale NA, de Staudt

Top! Heel lang naar uitgekeken, maar eindelijk om de pols👌🏻 gefeliciteerd en geniet er van!

Overigens een fijne zaak hé?! Ook wel eens een horloge aangeschaft.

1 like

Veel plezier ermee. Prachtig horloge. Logisch dat je een blije Tukker bent. (Leuk om je toedracht te lezen.)

1 like

Prachtige aanwinst, staat je goed!:ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Prachtige aanwinst :+1:t2: Stond al heel erg lang op je lijstje en super leuk dat je hem hebt kunnen toevoegen.

1 like

Mooi man! Zie ik op de tweede foto kippenvel?

Enne, niet uitloggen maar foto’s maken en delen.
Van harte gefeliciteerd Arjen :clinking_glasses:

Bijpassend muziekje :crazy_face:

1 like

Ik geloof het zelf ook maar half Jan, maar vanaf nu geen snacks meer voor mij. Horloge box is (over) vol en de horloge pot helemaal leeg :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dank je Rik, hier wordt toch iedereen enthousiast van🤷🏼‍♂️

10 likes

Dank :pray:, geldt ook voor @Watches4Life , @Dubondieu en voor Peter @Piede

3 likes

Bedankt Ed. Leuk muziekje, origineel. Ik ken van hen alleen ‘stiekem met je gedanst’. Duidelijk dat we geen 20 meer zijn :wink:

1 like

Mijn zoon en vrouw zijn betrokken inderdaad. Voel me gesteund :grin:
Jouw guilloche heeft absoluut bijgedragen Nick :pray:. De GTG van afgelopen zaterdag vraagt om een herhaling op termijn, lijkt me

3 likes

Zeker weten en ben blij voor jou dat je hem nu al hebt, heel mooi horloge Arjan die je gegund is. Leuk geschreven ook het verhaal, had je al gefeliciteerd, nogmaals een keertje :smile:
Maar dan nu mijn (domme) vraag, ben maar een simpele Hagenees en ik dacht altijd dat je Twente zo schreef, maar op de Staudt staat Twenthe. Wat doet die H er tussen? :wink:

1 like

Dank @Casimir25 @Rutg3r en uiteraard @pasd

1 like

Waanzinnig

1 like

Ouderwetse spelling Ferry. Vanaf nu is het FC Twenthe voor mij :joy:

1 like

Gefeliciteerd met dit

Echt heel mooi, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Een prachtig en ingetogen horloge van klassieke schoonheid en proporties. Enjoy!

1 like

Prachtig!

1 like

Dank. Jij gaat voor goud :man_shrugging:t3:

2 likes

Dank @pdr @damocles en @Justcasual .
Stijlvol is een goede omschrijving :pray: