In elk geval ook in Utrecht Timo.
Daar ook al eens gepast. Prettig adres ook, maar in Den Bosch al eens wat gekocht en dat was (ook) een prettige ervaring. Vandaar de rit naar het zuiden.
In elk geval ook in Utrecht Timo.
Daar ook al eens gepast. Prettig adres ook, maar in Den Bosch al eens wat gekocht en dat was (ook) een prettige ervaring. Vandaar de rit naar het zuiden.
Prachtig horloge! Leuke cijfers, mooie wijzerplaat. Veel plezier ermee.
Wat let je om contact op te nemen met Yvo. Ze maken veel op bestelling, dus personaliseer je eigen Staudt zou ik zeggen Gerard
Mijn beste,
Chapeau.
Bijzonder mooie aanwinst hoor.
Ik kan mij goed voorstellen dat je hier ontzettend blij mee bent.
Veel draagplezier dan ook met deze karaktervolle tijdwaarnemer.
Orologio Signaturis Temporis
Jah da’s mooi man Doet me terug denken aan bier op de camping lange tijd geleden Anthony
Ik ga zeker genieten @split_time
Kunstwerk is het zeker Richard @Rhys
Inderdaad gekocht in een prettige zaak @RightOnTime
Een blije Tukker, echt hè @HFB
Dank @Brent05
Geldt tevens voor @JJO
En @Sebastiaan goed opgemerkt, stond inderdaad al 2,5 jaar op mijn lijstje
Eindelijk af kunnen vinken
Prachtig, vind ik ook @DPJ
Klassieke schoonheid, is een goede omschrijving @Gerritjan
Meesterwerk mag ook @Harpoen
Waanzinnig it is Eddie @EVH
Aha, nou dan ben ik als Hagenees opgegroeid in des Graven hage
Heel mooi horloge , gefeliciteerd met deze kanjer , veel draagplezier gewenst !
Van harte, van harte en nogmaals van harte Arjen! Eén van de mooiste NA verhalen sinds ik zelf lid ben van het HF als je het mij vraagt! De passie en liefde voor dit model druipen er van af! Gewoon goed dat je meteen door pakt Leef in het nu
En Ton van Grinsven in “s-Hertogenbosch is gewoon top!
Thanx Bert
Wat een stijlvol uniek horloge en een prachtig verhaal. Gefeliciteerd!
dank voor het compliment, je bent toch al 6 jaar lid. Deze guilloche moest er inderdaad komen en waar kun je die beter aanschaffen dan bij van Grinsven
Dank je Jesse. Ik ben ook liefhebber, maar zit niet meer in mijn ontkenningsfase
Eh, je komt uit Twente, maar woont inmiddels in de Achterhoek? Ai ai ai. Kan natuurlijk niet.
Inderdaad. Deze zijn super strak. En van eenvoudiger snit dan sommige Benzinger horloges, wat ik positief bedoel. Dit is exact de juiste hoeveelheid versiering. Gefeliciteerd! Cool man.
Tja. Nu is vergankelijk. Maarreh, of je nou nog plannen hebt of niet, ouwenelen en ploaties kiek’n is altijd leuk.
Hmm, je hebt me door!
Ik ben blij dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt, nu krijgen we eindelijk field-foto’s van deze beauty te zien.
Naar mijn gevoel ben ik klaar over 1 is er twijfel, maar eerlijk gezegd zie ik weinig/geen waardige alternatieven, dus niets doen;
en officieel ben ik uitgelogd . De app is toch verwijderd. Maar het is hier gezellig, dus ik blijf hier rondhangen. Hopelijk doe je dat ook.
Dan rest er nog een wensenlijst van €30k-€40k over, waarvan ik niet weet of het nog extra plezier zou brengen … tijd zal het uitwijzen …
Maar het belangrijkste die we soms vergeten: geniet van het moois dat je hebt!!!
Graag hoor! Nogmaals gefeliciteerd