Ik zal naar je luisteren Chris en log nog maar even niet uit. Hoop wel rust in mijn hoofd te krijgen nu
Ik ben blij dat ik de laatste schakel heb mogen zijn tussen jou en Staudt. Het laatste zetje via de GTG waar jij de lijn over bent gegaan van dromen naar bezitten.
Geniet ervan in goede gezondheid!
En we gaan wat mij betreft de GTG nog eens dunnetjes overdoen. Want een leuke dag was het zeker.
I totally agree Kristof. Goed advies. Ga ik doen
Tja,
Zo heb ik net de Reverso gekocht, en denk ik er over na om de Marinemaster, Serica en Hanhart er uit te kieperen ten faveure van 1 (zegge: één) Goldfeather. Omdat ik gewoon het liefste dressy horloges van kleine snit draag.
Rust is betrekkelijk. Ik vind dat soort overpeinzingen juist wel leuk. Het is ook geinig om te zien waar smaak door beïnvloed wordt, en waar de reis naar toe gaat. Ik word er niet onrustig van om nog een soort van plannetjes te hebben.
Prachtig verhaal en prachtige aanwinst. Geniet van je Staudt.
Thanks John. We’ll meet again
Kei gaaf gefeliciteerd
Snap ik Chris. Jij bent echter al eerder begonnen met afscheid nemen van mindere goden. Dat zou voor mij wellicht ook goed zijn. Eerst genieten van mijn NA en na de zomer maar eens over nadenken. Vrees dat enkele horloges geen draagtijd meer gaan krijgen. Jij hebt het afgelopen 1,5 jaar ook een mooie reis afgelegd
Dat gaat op zeker lukken, dankjewel
Klinkt zoals ik het ervaar
Jeetje wat een tof horloge, heel gaaf om te zien en bijzonder om te lezen.
Moet een gerust gevoel geven lijkt me om voor jezelf de “finale” NA te hebben bemachtigd.
Van harte gefeliciteerd en uiteraard heel veel draagplezier!
Hee, supertof dat je hem dan toch gekocht hebt! Denk wel dat ik je net gemist heb bij die juwelier. Ik kom daar regelmatig.
Mooi verhaal, en prachtig horloge. Nu vooral genieten.
Dit is echt een supermooi horloge.
(Als er geen Twente op de wijzerplaat zou staan, zou ik deze ook serieus overwegen).
Als medetukker, medefan van de regionale FC en medehorlogeliefhebber: wat een geweldig exemplaar! Van harte. Geniet er met volle teugen van
Prachtig horloge met een geweldige wijzerplaat!
Absoluut een top aanwinst!
Je gaat het toch niet serieus aan voetbalclubs linken?
Ik vind dat we juist trots moeten zijn op onze Nederlandse horlogemakers. En dan mogen ze ook uitstralen waar ze trots op zijn en vandaan komen.
Leuk om je enthousiaste verhaal te lezen. Iemand die zo enthousiast is, gun ik het echt van harte om dan eindelijk dat droomhorloge te bezitten.
En ik moet zeggen, of het nu mijn type horloge is of niet, door de verhalen die ik op het forum lees over Staudt en hoe men met hun (potentiële) klanten omgaat, kan ik niet anders dan sympathie voor het merk opbrengen! Ze laten daar wel echt zien hoe de aanschaf van een luxeproduct een mooie ervaring kan zijn. Daar kunnen heel veel andere grote merken een puntje aan zuigen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel draagplezier!
Gefeliciteerd! Leuk verhaal om te lezen en een prachtige aanwinst
Van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst!