Finale NA, de Staudt

Leuk om te lezen en mooi (schitterend)horloge (hoewel zo’n chrono een telemeter moet hebben vind ik).

Toevallig vandaag een collega gesproken die verre familie is van de maker. En nu lees ik dit. En over de GTG toen ik collega de HF app toonde. Synchroniciteit denk ik dan. Enfin, dan moet ik binnenkort wel tegen mijn eigen Staudt aan lopen :sweat_smile:.

2 likes

Wie weet, ik zie @Nickjackelson binnenkort op een GtG, dus wellicht steekt hij mij ook aan met het Staudt-virus :sweat_smile:

2 likes

NA topic incoming…? :grin:

2 likes

Mooi verhaal en knap horloge! Geniet ervan.
Ik bewonder degenen die het bij een ‘finale grail’ zouden kunnen houden.
Moest ik zover zijn, dan zou ik wel proberen. Maar ik vrees er toch voor. Het vlees is zwak, mensen veranderen, smaken ook. :sweat_smile:

1 like

Heel mooi verhaal en prachtig horloge. Veel plezier ermee. Niet uitloggen hoor, gewoon af en toe een fotootje plaatsen. :ok_hand:

1 like

Schitterend.
Wat een schoonheid.
Ik wens je er een hele fijne tijd mee!!!

1 like

Wat let je, op de nieuwe versie staat nu chronometrie onder het logo in plaats van Twenthe. Nu ook met een groene dial

4 likes

Toeval bestaat niet :wink:

1 like

De kans dat we jou bij een AD tegenkomen is zo wie zo groot Pieter. Wat wordt de volgende, weer een Breitling, of ga je terug naar je oude liefdes Longines en Omega?

1 like

Geen duiker en toch kun je deze Staudt ook waarderen. Finale NA dat moet nog blijken :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dank je Frans. Nu alleen nog leren net zo mooie foto’s te maken als jij

1 like

Karaktervol is een prachtige omschrijving Coenraad. Dank.

1 like

Daar is ie dan (sneller dan verwacht?)! maar gefeliciteerd :grin:! Prachtig horloge! Geniet ervan :raised_hands:t3:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je schitterend mooie Start! :heart_eyes::pray:
En dank je voor je verhaal!

1 like

Gaaf hoor. Had het horloge in het andere topic al voorbij zien komen. Werkelijk prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Wauw!
Dacht dat je alleen gepast had, maar JE HEBT M!!!
:100:
Congratz en veel draagplezier! :fire:

De hobby is wel klaar nu… :slightly_frowning_face:

1 like

Van harte proficiat met deze mooie aanwinst.

Niks zo leuk als je grail kopen. En zeker na zo een mooie ervaring bij en met Staudt.

Geniet ervan!

1 like

Fantastisch horloge en een mooi verhaal, wat wil een HF-lezer nu nog meer? Gefeliciteerd!

1 like

Dit vind ik een heel mooi horloge! Ik begrijp het finale NA sentiment volledig.
Gefeliciteerd met je aankoop

1 like

Bij de recent geassembleerde en alle toekomstige modellen staat ipv “Twenthe” nu “Chronometrie” op de wijzerplaat.
Men kan dus (nog) kiezen.

1 like