Finale NA, de Staudt

Gefeliciteerd met dat prachtig horloge! :ok_hand:
Heel veel plezier ermee!! :smiley:

2 likes

Dat is een prachtige Staudt.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!:+1:

1 like

Mooie aanwinst. :ok_hand: Er is weinig leuker dan na je zo lang aan een specifiek horloge te hebben verlekkerd eindelijk de knoop te kunnen doorhakken.

1 like

Mooi verhaal en fraaie aanschaf, geniet ervan!

1 like

Prachtige aanwinst! Het verhaal maakt ook jouw connectie met het merk en horloge meer dan duidelijk, dus ik snap helemaal dat je (voor nu :wink:) klaar bent. Geniet er van!

1 like

Het geluk spat van het beeldscherm! Heel veel plezier van deze onwijs mooie aanwinst!

Enneh, ik hoop dat de rust lang blijft. Ook dat is je gegund.

1 like

Wat een prachtige aanwinst! :star_struck: :ok_hand:t2:

Op een gegeven moment is er geen weg meer terug en is aanschaf de enige optie. :smile:

Heel veel en heel lang plezier ermee! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Netjuuuus

1 like

Prachtige aankoop, heel veel plezier ermee!

1 like

Ik vind het ook een heerlijk horloge, die details in de wijzerplaat vind ik heel bijzonder!

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd! Wat wordt de volgende?

1 like

Mooi die passie die er vanaf spat! PS: Staudt Chronometrie suggereert dat alle horloges binnen COSC normen zijn afgeregeld?

1 like

Dat is een bericht van een tevreden mens.
Gefeliciteerd

1 like

Haha, waarschijnlijk een grand seiko. Ga vanmiddag kijken.

1 like

Gefeliciteerd @APMV echt een hele mooie aanwinst. Op de foto’s al super mooi maar in het echt nog mooier :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd!
Prachtig verhaal, Prachtig horloge! , Alles wat hierna komt is een snack .
Maar met dit stukje kunst kan en wil je niet altijd om de pols lopen, dit is er voor de mooie momenten… , Dus Niet uitloggen maar met een voldaan gevoel toch nog eens rondkijken en hobbelen in horloge land en wat anders erbij houden voor bv werken in de tuin of sporten, noem maar op.
Maar voor Nu , geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge, Arjen! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA! Ik wens je er vele jaren draagplezier mee.

1 like

Prachtige Staudt! Gefeleciteerd!

1 like

Wat een leuk verhaal met dito foto’s. Van harte gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst, je grail. Echt een mooi horloge. Heel veel draagplezier gewenst!

1 like