Fixoflex verwijderen

Ik heb toevallig nog zitten prielen met zo’n bandje deze week. Na een kwartier moeten opgegeven…

2 likes

Killers zijn het gewoon die kl…n bandjes! :tired_face::confounded::joy:

3 likes

Ik heb dat ook ooit met een goedkope milanaise gehad. Die heb ik uiteindelijk verwijderd door het horloge met doeken te omwinden, de hele constructie in een bankschroef te zetten, en vervolgens helemaal los te gaan op dat trutding met een modderfokking slijptol.

9148006858782-500-500

Geen krasje op het horloge. :+1: We gaan het niet weer doen.

10 likes

:rofl::rofl::rofl:

:clap:t2::clap:t2::clap:t2::muscle:t2:

Opgelost!

Nadat ik één uiteinde eerst heb opengebogen, kwam ik tot de ontdekking dat er van die ‘special’ springbars (ik weet de naam niet) in zitten waarmee je gewoon een palletje kunt verschuiven.

Aanvankelijk wel lastig te zien door de verkleuring, maar als je dat eenmaal weet is het weer supereenvoudig. :+1:

Dank voor de tips!

7 likes

Ik gebruik zonder enige problemen een klein schroevendraaiertje in één van de kleine inkepingen in de bandaanzet.
Lukt me iedere keer zonder schade. Moet wel een goeie schroevendraaier zijn.

Groeten,

Coos

1 like

:joy::joy::joy:

Heeft @ThaPapper ook een keer gedaan met de band verwijderen van een SKX.

Het ging hartstikke mooi, je zag er niks van:

:joy:

16 likes

Dat is het betere werk! :+1::joy:

1 like

Dit was een heel speciaal projekt; “save the bezel” :sunglasses:

Heb naderhand nog veel plezier van die kast gehad trouwens, slijpen, brushen, polishen, alles kun je erop leren.:+1:

5 likes

Ik ben blijkbaar beter met slijptollen. :slight_smile:

5 likes

Oeiiii uitsterving dreigt - ik zag al een aanbod van Fixoflex bandjes per kilo voorbijkomen hier.
Nog voorstanders van een ´Fixoflex moet blijven´ hier???
Of moet dat in een ander topic :nerd_face:

2 likes

Haha, nee hoor van mij mag dat hier. Maar ik ga het zelf niet dragen als je het niet erg vindt. :wink:

1 like

Een belangrijkere vraag… Wat is dat voor Omega?? De caseback ziet er fraai uit.

1 like

De kilozakken FixoFlex banden zijn van mij :stuck_out_tongue_winking_eye: moet zeggen dat ik ook nog een stuk of 4 heel mooie FixoFlex banden apart heb liggen omdat ik er eigenlijk best fan van ben… vooral de exemplaren die Net zo breed zijn als de breedte van de Endlinks.

1 like

Is het misschien een aardige optie om er de kerstboom mee vol te hangen?:thinking::yum:

Een pie pan, 167.005 uit ‘64.

1 like

Haha daar had ik nog niet aan gedacht :stuck_out_tongue_winking_eye: denk dat Mn vriendin er niet mee akkoord gaat…

1 like

och maar met een kek nieuw klokje voor haar er tussen misschien? :heart_eyes: