Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 2)

Deze heeft extra ‘hoge’ Flieger historie. Het uurwerk heeft de stratosfeer zelfs een kusje gegeven :kissing_heart::muscle:

7 likes

Vooral niet doen.

3 likes

Eensch…daarom vraag ik het dan ook maar hier :slight_smile:

1 like

Ik geef toe dat ondanks mijn 19.5 cm pols, dat een van de redenen is dat ie te koop staat.

1 like

13 likes

Voor mij heeft het te maken met de historie van een model. Een cartier santos is ontworpen voor een piloot, dus voor mij mag die hier gepost worden hoewel het tegenwoordig als een dresswatch gezien wordt. Voor mij gaat het hier niet enkel over pilotenhorloges van de Duitsers, maar over alle horloges die ontworpen zijn, of aangepast zijn naar de wensen van piloten. Dus ook een rolex gmt, breitling navitimer, sinn103, iwc mk xii, breguet type xx, glycine airman,… Noem maar op.

5 likes

De Flieger-like :relieved: Aquatico Muster-B :small_airplane:

4 likes

Ah…da’s een heel andere insteek dan ik dacht te moeten hebben.
Ik dacht veel meer in termen als specificaties en specifiek stijlelementen.

Meteen maar even opgezocht. Dat is echt wel heel wat anders, dan de horloges die ik in dit topic zie.

Ja…dan valt er veel meer binnen de categorie :slight_smile:
Goed om te weten dat er dus meerdere manieren zijn om naar een “titel/categorie/klasse” te kijken zijn.

Dank voor je uitleg!!!

2 likes

Op de valreep! :sweat_smile:

13 likes

Geen landingen hier deze week? Watskeburt? !:scream:

IK ben er.:muscle:

Zojuist geland met de Longines Lindbergh Hour Angle aan de pols. :airplane::sunglasses:

Fijn weekend en fijne vlucht gewenst. :four_leaf_clover::wink:

14 likes

Op vakantie met mijn IWC Mark XVIII. Blijft een beetje een haat-liefdeverhouding.

Prachtige blauwe wijzerplaat, vooral in het licht, maar soms vind ik hem juist té simpel. Misschien moet ik er gewoon nog wat langer aan wennen.

14 likes

e620819ad50272e000964fec504697e908f33b27_1_375x500

5 likes

Dit is toch wel een kanshebber als volgende NA.

Nu nog een tripje naar Pforzheim inplannen :grin:

6 likes

Als het uurwerk de hele kast had gevuld was het mijn ideale Flieger :watch: geweest. Maar soms moet je een consessie doen…

De workhorse Laco om vandaag.
Leren band maar even verwisseld voor mesh, net wat lekkerder bij 32 graden aan de Moezel vandaag.

12 likes

Dan krijg je zoiets

6 likes

Tutima FX UTC:

14 likes

8 likes

Ah de hele week, vandaar ook op flieger friday.

18 likes

18 likes