Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 2)

Ja idd, maar voor met een metalen band heb ik liever een 40mm :crazy_face:

42mm Is voor mij ook de max, ik weet niet of die ook met een metalen band geleverd wordt.
Ik zie de piloten horloges het liefst op een leren band…

1 like

Ja er is een stalen band voor de Augsburg te krijgen:

Flieger op leer heeft ook mijn voorkeur, maar daar hebnik er al enkele van :grimacing:

3 likes

Ook hier: Augsburg op staal.

4 likes

Prachtig, welke serienr is deze aub?

1 like

AB0139211G1A1

Die van @Boetje is nog mooier :blush:

3 likes

Dat is denk ik een kwestie van smaak.
Niet iedereen kan goud waarderen :slightly_smiling_face:

2 likes

Oh ik wel hoor :wink: wil je het een keer tonen? =)

1 like

Ik heb hem al een paar keer gepost in dit topic maar bij deze nog wat plaatjes

:slightly_smiling_face:

16 likes

My goodness wat een parel. Wist niet dat Navitimer zo mooi kon zijn!

3 likes

de vraag is te vaag, wat wil je precies weten? Hoe deze draagt? Groot. Ik heb de 45mm saarbrucken (deze maar met A-type dial en automatisch ipv handwound, maar zelfde kast etc). Hij is groot. De lugs zijn recht en daardoor draagt 'ie nog groter. Hij is cool, absoluut. Maar, groot.

1 like

Een Flieger moet groot, dus 42 mm moet minimaal voor mij, maar misschien ga ik wel voor de 45 mm, dan zit ik nog wat meer richting het origineel.
Heb je misschien een afbeelding dat je deze draagt (en wat is daarbij je polsmaat)?

En van mij mag je hem nog vaker posten. Wat een prachtig horloge is dat :ok_hand: :heart_eyes:

3 likes

BAM!! Het origineel :joy:

8 likes

Het is een prachtige horloge, echt een icoon. Helemaal als je het verhaal erachter leest. Voor sommigen iets te druk qua informatie op de plaat, maar alles heeft een functie om te navigeren en verbruik te berekenen etc.

Hier mijn 55mm Laco!

Geen foto van hoe ik de 45mm draag. Mijn polsmaat is 18cm.

2 likes

alhier. heb wat moeite vandaag met het forum

6 likes

Ja, echt wel. Ik ga mij daar op in verdiepen. Is die van Boetje zelfde referentie dan als de uwe? Vind niet zoveel van online precies

1 like

Die van Boetje is de RB0139211G1R1
Via Uhrinstinkt zijn ze heel voordelig. Daar heb ik die van mij ook besteld/gekocht.

1 like

Wow, dat is het echte werk. Die originele kom je weinig meer tegen in het wild. Natuurlijk meer geschikt om over de mouw te dragen…

1 like