Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 2)

Dank voor het delen. De 55 mm wordt niet meer gemaakt door Laco, maar dat zou voor mij ook echt wat te veel van het goede zijn. In een café iets te enthousiast een verhaal vertellen en je hebt iemand KO geslagen.
Mocht je nog een foto van de 45 mm kunnen posten, dan zou dat fijn zijn. Ik heb een vergelijkbare pols met mijn 8".

1 like

Ik zal kijken. Ik wist niet dat die 55mm eruit was. de mijne is de automatische versie met sterile dial. Niet heel gangbaar, maar wel cool. vind ik

2 likes

Sinds wanneer weet ik niet, maar wel al een paar jaar. Dus extra gaaf dat je deze in je collectie hebt. Daarmee overvleugel je een Panerai!

Nee klopt, deze is ook niet van mij, maar kwam hem tegen op een beurs, vraagprijs €5k :crazy_face:
Heb hem maar niet gekocht…

1 like

Als het een originele was vind ik €5.000 wel interessant. De remake was ook al €3.500. Maar je hebt in ieder geval een interessante ervaring gehad. Ik hoop ook nog eens voor even een echte uit die tijd in mijn handen en om de pols te krijgen.

1 like

De volgende Rikketik eens bezoeken, ik heb er 2 of 3 gezien de vorige keer :+1:t2:

1 like

Bedankt voor de tip :slight_smile: wist niet dat ik een breitling zo mooi zou vinden… :wink:

1 like

Joh! Goh. Wist ik niet.

Ik heb een zwak voor horloges groter dan 44mm. Denk dat minstens 45% groter is dan 44mm. Geen enkele Panerai, by the way, omdat ik bij hen nog niks gezien heb waarvan ik denk, yes, dat is m’n geld waard!

1 like

Wat een schitterend horloge.
Ben niet zo voor chronografen maar deze is echt wel schitterend mooi.
Geniet ervan !!

1 like

Nauwelijks contrasterende sub dials houdt het nog enigzins rustig, voor zover dat mogelijk is bij een Navitimer :sweat_smile:

1 like

Ach nee joh reverse panda is de shit :ok_hand:t2:

Dus is trouwens ook direct mijn grootste horloge…

11 likes

Been there, done that :slightly_smiling_face:

11 likes

8 likes

Blijft toch wel een iconische kleurencombi voor dit horloge hoor :star_struck:

1 like

:small_airplane:

7 likes

14 likes

8 likes

Hij staat intussen wel in het blauwe gedeelte…

12 likes

Mooi hoor zo’n Big Eye :ok_hand:t2:

Hier mijn flieger van de dag:

14 likes

Stowa Flieger 6498 Bronze Vintage.

7 likes