Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Ik hou het netjes tot het tegendeel is bewezen! :pensive:

1 like

Snap ik, maar het is “toevallig” ook de houder van een andere fiffer :sweat_smile:

Begreep ik ook net :thinking:

Wat geld bij elkaar potten en een nieuwe fiffer kopen ter vervanging?

Beetje jammer dat een leuk initiatief zo stopt

1 like

Kunnen we daar geen actie op ondernemen, op wat voor manier dan ook ?

Het adres en de naam van de scharrelaar zou toch bekend moeten zijn door de verzending? Doe aangifte of ga het horloge gezellig ophalen.

1 like

Misschien is de beste man wel overleden.
Ik zou gewoon bellen, of langs het adres gaan.

Weet je meteen waar je aan toe bent.

3 likes

Nou ben ik dus niet de persoon die alleen maar het goede in de mens in ziet, het kan toch geen toeval zijn dat twee horloges daar verdwijnen? Als hij/zij in de buurt woont ben ik echt wel bereid om even aan de bel te gaan om verhaal te halen. Als het goed is weet de laatste verzender de adres gegevens?

Staat Jezus ineens voor je deur! :open_mouth:

4 likes

Ik heb ook een mooie boodschap.

3 likes

@Leszek was de vorige op de lijst en zou het adres moeten hebben. Misschien kan de forum leiding helpen?

Dat er meerdere fiffers verdwenen zijn vind ik nou erg vervelend om te lezen en zonde van deze mooie initiatieven.

Uiteraard zijn de adresgegevens bij mij bekend. Het betreft een woning in Rotterdam.

1 like

Rotterdam is nog best groot, en tegenwoordig moet je ook wel een beetje oppassen met wat je doet.
Maar als het toevallig op Rotterdam zuid is, dan zou ik gerust een keer kunnen langsrijden.

2 likes

Als @marnixmoed en @Rik er behoefte aan hebben (wat ik me goed voor kan stellen), wil ik wel langs rijden bij @P137RO.

Het wordt tijd dat de fiffers weer (even) naar huis gaan.

5 likes

Het is voor mij ook niet gek ver weg, ben regelmatig op Zuid te vinden. Kleine moeite om even aan de bel te gaan, dm het adres maar aub.

4 likes

Ik wil ook wel mee hoor. Laat maar weten wanneer jullie willen gaan.

6 likes

Klinkt alsof er een hele ploeg langs wil gaan. :astonished: Vergeten jullie niet een fruitmand mee te nemen. :joy:

Edit: Als het vandaag is ga ik mee. Ik ben nu in R’dam! :muscle:

4 likes

Fakkels en scheppen mee

2 likes

Ik ga alleen als ik alleen ga.
Ben graag verantwoordelijk voor mijn eigen daden en vice versa.

3 likes

Haha, gaat iedereen nu tof doen en aangeven dat “hij wel even langs kan gaan”.

Ik heb zijn naam eens opgezocht. Jullie weten dat de beste man 2 meter is en kickboxer van beroep?

grapje. Laat de eigenaar gewoon even aan de deur gaan. Het zal wel loslopen

1 like