Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Oh… dat was ook zeker niet mijn bedoeling idd.

Ik zoek naar niet naar een HF-knokploeg Rotterdam chapter.

Gewoon alleen, brief mee voor als niet thuis.
Geen gekke dingen.

3 likes

Ga zeker niet tof doen, daarom ga ik ook niet met anderen.
Voor je het weet gaan die wel tof doen, en daar wil ik niet bij betrokken zijn.

Wil gerust eens langs rijden.
Wellicht dat iemand even normaal aanspreken al een hoop kan doen.
Zo niet, jammer. Dan is het iig niet aan mij.

1 like

Kan zo ook wel even langs. Ben op proefverlof.

2 likes

Het is een portiekflat, moet ik je omhoog helpen?

5 likes

Ik hoop niet dat het verkeerd over is gekomen, maar ik ben niet van plan om daar de peultjes op te scheppen :laughing: Wel zou ik het mooi vinden om deze horloge’s weer terug in het FIF-verkeer te krijgen, daarom het aanbod.

3 likes

Pek en veren!!!

Vraag ik Dolle Dries mee. :grin:

Geen traplift? :joy::muscle:

Klopt, 3 hoog. Ik zag wat plantjes voor het raam staan. Volgens mij zijn we mooi op tijd voor het knippen :scissors:

1 like

U bent Gijs Naber?

2 likes

Nee. Herkent u mij niet op de foto :joy:

Ik zie Gijs Naber, die hier de rol van Holleeder vertolkt.

3 likes

Ik ben niet meer zo actief op het forum. Blijkbaar heb ik t 1 en ander gemist. Dankzij @leszek die mij hier op attendeerde.
Welke andere fiffer is ook zoek?

Voor wat betreft de Fiffers die ik in bracht: ik heb vaker gezegd dat het giften aan de forumleden zijn. Ik voel me in dat opzichte geen eigenaar meer van mn ‘kinderen’.

Voel jullie vrij als er iemand langs wilt gaan. Maar denk bovenal aan jullie eigen veiligheid.
Een hele knokploeg lijkt me n beetje over de top. En dat er elke dat een ander voor de stoep staan lijkt me ook niet zo handig.
In goed overleg met zn 2 zou niet zo intimiderend over komen en wel zo prettig dat je bijval van elkaar hebt. Of desnoods dat eentje in de auto wacht ofzo. Je weet maar nooit wat voor figuur je voor je hebt.

12 likes

Al een update?

Ik weet niet hoe lang het forumlid hem nu al heeft, maar ik had hem destijds ook een week langer door privé omstandigheden.
Zou er dan ook niet met een gestrekt been ingaan, al was het wel zo netjes van ts om wat te laten weten.

Jup, die heb ik voor je!

Vanmiddag zijn beide fiffers van tijdelijke eigenaar gewisseld.

Dat had je iets eerder moeten zeggen, nu is het leed al geschied :man_facepalming:

geintje

14 likes

Gelukkig

1 like

Soms is het belangrijker om een luisterend oor te bieden aan iemand die snel de weg kwijt is :ok_hand:

4 likes

Wat was nou de exacte reden waarom deze zo lang afwezig is geweest.

Heel exact was de reden niet, het klonk eerder als een samenloop van omstandigheden. :slightly_smiling_face:

Klinkt geheimzinnig, valt gelukkig reuze mee, maar ik laat het aan hemzelf hoeveel van zijn leven hij op een publiek kanaal wil zetten.

Daarnaast heb ik onbewust ook al het eea aan gaten zelf ingevuld. :wink:

6 likes