Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Voor alle mensen op de lijst die deze Fiffer mee op vakantie nemen: hij is nog waterdicht. Lekker gezwommen.

9 likes

:rofl:

Maar goed dat er duidelijk Flipper It Forward op de achterkant staat…
T mooie vind ik ook dat de hardware vd opgelegde indexen niet opvallend glimmen, waardoor t v n afstandje gedrukt lijkt. Pas als je em v dichtbij bekijkt, blijken ze opgelegd te zijn en wel degelijk n metaal randje te hebben.
Beetje t discrete vd ouwe GS, waarbij t logo er haast gedrukt lijkt ipv opgelegd.

Jeetje, t was me niet bijgebleven dat t n Made in Japan exemplaar is :man_facepalming:
Dacht eerst daardoor te kunnen zien welke de Fiffer zou zijn.
De middelste is t in elk geval niet. Die heeft 150wr.
Ik gok de rechter met t rubberen bandje, want ik meen me te herinneren dat de bezel insert wat lichtje beschadiging heeft opgelopen in de afgelopen jaren.

1 like

Ja, grappig. Ik heb ook niet alles doorgelezen, maar ik ging ervan uit dat dit de non-JDM was omdat er nergens J of J1 achter 777 werd gezet. Het is gewoon dezelfde als die ik heb. Ref. nr. SRP777J1. De rechter van het trio is de Fiffer. Ze zijn identiek, op het aantal draaguren na. Die van mij was eerst van @Watchstick_81 en zowel hij als ik hebben er geen hele spannende dingen mee gedaan.

Hier zie je wel wat battle scars. Daar was ik dus eigenlijk benieuwd naar. Moet ik de mijne gaan dragen, of koesteren? Ik ben daar nog niet uit.

4 likes

Verrast door de roze perlon in de zak met bandjes, meteen geprobeerd. Eerste reactie vrouwlief: “wat een leuk horloge heb je om!”

Eigenlijk wel ja

De meegeleverde Fiffer-Swatch staat ook weer op tijd, met juiste datum. Erg strak om mijn smalle pols. :sweat_smile:

6 likes