Voor alle mensen op de lijst die deze Fiffer mee op vakantie nemen: hij is nog waterdicht. Lekker gezwommen.
![]()
Maar goed dat er duidelijk Flipper It Forward op de achterkant staat…
T mooie vind ik ook dat de hardware vd opgelegde indexen niet opvallend glimmen, waardoor t v n afstandje gedrukt lijkt. Pas als je em v dichtbij bekijkt, blijken ze opgelegd te zijn en wel degelijk n metaal randje te hebben.
Beetje t discrete vd ouwe GS, waarbij t logo er haast gedrukt lijkt ipv opgelegd.
Jeetje, t was me niet bijgebleven dat t n Made in Japan exemplaar is ![]()
Dacht eerst daardoor te kunnen zien welke de Fiffer zou zijn.
De middelste is t in elk geval niet. Die heeft 150wr.
Ik gok de rechter met t rubberen bandje, want ik meen me te herinneren dat de bezel insert wat lichtje beschadiging heeft opgelopen in de afgelopen jaren.
Ja, grappig. Ik heb ook niet alles doorgelezen, maar ik ging ervan uit dat dit de non-JDM was omdat er nergens J of J1 achter 777 werd gezet. Het is gewoon dezelfde als die ik heb. Ref. nr. SRP777J1. De rechter van het trio is de Fiffer. Ze zijn identiek, op het aantal draaguren na. Die van mij was eerst van @Watchstick_81 en zowel hij als ik hebben er geen hele spannende dingen mee gedaan.
Hier zie je wel wat battle scars. Daar was ik dus eigenlijk benieuwd naar. Moet ik de mijne gaan dragen, of koesteren? Ik ben daar nog niet uit.
Verrast door de roze perlon in de zak met bandjes, meteen geprobeerd. Eerste reactie vrouwlief: “wat een leuk horloge heb je om!”
Eigenlijk wel ja
De meegeleverde Fiffer-Swatch staat ook weer op tijd, met juiste datum. Erg strak om mijn smalle pols.
Fijne trip! Geniet ervan ![]()
Dank Dennis @Cav voor het netjes verzenden van het pakket. Eind van de middag mogen ontvangen.
Even vluchtig geopend.
Daarna door met de drukke sportactiviteiten en het avondeten.
Daarna dus alles even rustig door gekeken.
Erg leuk ook die ieniemienie swatch ![]()
Het lectuur heb ik al eens gezien dus blijft in de doos.
Aangezien ik graag staal draag gelijk de eerste wissel gedaan.
Ik dacht goed te doen aan 2 schakels erbij maar net te ruim. Dus morgen gaat er weer eentje uit.
Eerste indruk, ietwat groot voor mij. Maar dat zal wellicht wel gewennen gedurende de tijd dat ik hem mag dragen.
Nog even een lumeshot gedaan natuurlijk met de uv lightsaber
En de boel even gelijk gezet en even samen het hem de Seiko shuffle gedaan.
Dit is mijn 3e fiffer en ik vind dit sociale experiment dus echt geniaal.
De komende tijd zal ik wat avonturen delen van mij en de ![]()
Groetjes Stef
Op je foto lijkt t verschil wel heel groot ![]()
Ja hij ligt op de stalen band dus wel een stuk hoger dan de oude. Maar ondanks die mm groter oogt ie op de pols net ff stukje groter, maar komt denk door de paar mm meer in L2L
Haha dat geeft inderdaad wel een aardig vertekend beeld zo @Tijdspraak! Benieuwd naar een echte head 2 head.
Leuk om ze zo gebroederlijk naast elkaar te zien ![]()
Ja echt wel ! En ben al helemaal gewend aan de grote van de fiffer
En hoe is t met de patiënt? Hoop dat ie t heeft overleefd ![]()
Die loopt als een zonnetje !






















