Edit: wees gerust, ik heb niet alle straps gefotografeerd, er zijn er dus veel meer. Maar anders kom ik niet meer geloofwaardig over, als ik een grotere tas meeneem dan mijn vrouw
Uhm… ik weet niet wat er destijds misging, maar bedoelde dat hij bij nr. 10 op de lijst.is, namelijk Jan en er in totaal 16 leden op de lijst staan.
Lijkt jullie dat wat?
Jij bedoelt de Seagull toch @Spierbundel? Ik moet ook even wennen aan het switchen tussen twee topics… . De schildpad is namelijk lekker aan het opwarmen in zuid Frankijk…
Beste @marnixmoed,
De Seiko is weer beschikbaar voor de volgende op de lijst, wie is dat? Mocht het iemand uit Nijmegen omgeving zijn, kan ik hem eventueel brengen? Alvast mega bedankt voor deze kans! Echt te gek en leuk om zo ook in contact te komen met medeliefhebbers!
Weet alleen niet meer of ie nog up to date is.
Mocht iemand de recente lijst weten of al de beurt is, geef dan even een seintje.
Ook nieuw of oud geïnteresseerden mogen zich melden. Het is heus niet dat je slechts 1x een Fiffer op bezoek mag hebben.
Misschien handig om een lijstje aan te houden a la Flipper Seagull?
Dat houdt overzicht bij wie ie allemaal is geweest, bij wie ie nu is, en wie erna nog aan de beurt komen.
Volgens mij was dit de laatste lijst voor de TURTLE. Dat zou betekenen dat er nu geen ‘volgende’ is… Wat op zich een treurige constatering is op dierendag…
Zieliiiiig! Dat kunnen we niet hebben! Als er niemand meer op de lijst staat wil ik de Turtle graag proberen naast mijn SKX. Ik moet nog zo lang wachten op de Seagull. Kan ik mooi even met de banden pielen.