Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

:grin::grin:
Dit forum zit vol verrassingen. Gewoon afwachten dus… :sunglasses:

1 like

Ik heb dat ook met de Steinhart GMT pepsi! Als iemand een van beide op de foto kan zetten naast, bijvoorbeeld, een SKX ofzo dan zouden we een referentie hebben…

Ook een idee natuurlijk… :+1::+1::grinning:

1 like

Ooooh, nu komt het echt dicht bij… :hugs::hugs:

Ik ga alvast in de agenda kijken maar even praktisch…de vakantie staat ook voor de deur. als jij rustig aan doet valt de fiffer mooi samen met mijn vakantie… :stuck_out_tongue_winking_eye: @Phoenix.bas, you’re next in line…ik ga je even pb-en om de planning af te stemmen :grinning:

3 likes

pb maar effe om jouw planning door te geven. Kijken we even wat handig is. Normaal staat er 2 weken per persoon voor de fiffer. Een paar dagen meer of minder is niet erg maar als het 2 weken langer wordt dan mischien idee om te wisselen in de volgorde anders moet de volgende wel erg lang wachten. Afspraak face to face zou leuk zijn, zeker om je even de Pogue te laten zien. Ik hoor het wel.

2 likes

Anders zou ik de volgende zijn… Waar bent u woonachtig? Ben altijd geïnteresseerd om een pogue te zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@Phoenix.bas Begreep dat je afspraak gemaakt hebt met @wilfox over de uitgestelde planning.
Je bent natuurlijk welkom als je een keer in de buurt bent van Apeldoorn om de Pogue te bekijken.

2 likes

Misschien dat er leden zijn de er 1 of zelfs beide heeft. Misschien dat he ze dan bv op de Rikketik kunt vergelijken?

1 like

Hierbij even een update van mijn kant. De Turtle gaat deze week richting @wilfox. Daarna zal ik natuurlijk een verhaaltje delen van mijn ervaring.

1 like

Onder het genot van een drankje en wat andere horloges is de Turtle Experience nu overgedragen aan @wilfox.
Mijn verhaaltje volgt nog maar eerst tijd voor vakantie.

4 likes

Veel plezier ermee @wilfox

2 likes

Dank je @marnixmoed, ik alvast een speelkameraadje voor hem gezocht :wink:

8 likes

Zo, even in de zak met banden gekeken…dat wordt nog een klus om ze allemaal te proberen. :crazy_face::crazy_face:

Maar deze is nu al favoriet:

4 likes

Camo turtle :turtle:

2 likes

Was hem al bijna kwijt in het gras :joy::joy:

3 likes

@wilfox …de Freek Vonk van het horlogeforum! :sunglasses::joy:

:joy::joy::joy:

Ik voel een thema aankomen voor de komende weken (de turtle gaat mee op vakantie) :sunglasses:

2 likes

Met foto’s natuurlijk!
Ik zie er naar uit! :smiley:

1 like

:white_check_mark:

2 likes

Welgemeende tip: vergeet je (waterdichte) camera niet :joy:

1 like