Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Die doos wordt steeds fraaier :laughing:

1 like

Ik denk dat ze op het sorteer centrum over hun hoofd krabben wanneer ze dat pakketje weer voorbij zien komen. En telkens dikker zien worden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hoeft ook geen 3 kantjes te worden.

Mag wel :wink:

1 like

Veel tussendoor gekomen helaas… maar komt goed.

1 like

Mag ik vragen hoe deze telkens weer terecht komt bij de ‘nieuwe eigenaar’? Ik heb gezocht naar Flipper het door topics waar deze wordt aangeboden om weer door te geven maar kan niks vinden. Of wordt dit onderling via een pb gedaan?

1 like

Zoals je hier boven ziet kan je jezelf aan de lijst toevoegen, wanneer je het horloge hebt kijk je simpelweg op de lijst en stuur je diegene een pb om iets te regelen

2 likes

Dank, toch iets te snel gelezen.

1 like

Hierbij het lijstje weer dan.

Marnixmoed
Thehaguedragon
H_J_R_
Vintage4all
Igor
NickW
RobertW
Koekoek
ArjanV
Marxje
Bouke
Logie
25tien
Dpvh
PLP
Candide
Thijsie
Thieuke
StefanKetelaars
Dino
Firly
Logixa
Dins1
Ruudvv
Marijnr
ThomThom
Whyking
Watch-This
Dutchmanpeet
RBK
Bouke
Selie
S_Augustinus
Teunnes
Richz1986
Stijn306
Leim
Spierbundel
Jaroen
Galf
Eddio
Wilfox
Phoenix.bas
Chlorophyl
@Cdg
SjoerdKurstjens
SeikoFrank
Baars

2 likes

RIP

RIP

Edit:

Dit is de lijst met personen die ook al geweest zijn neem ik aan?

@anon50762135EV waarom sta jij hierop? Je hebt dat ding al 100 keer gehad :confused:

3 likes

Ja, @Chlorophyl heeft de moeite genomen om ieder persoon op het lijstje te zetten die het horloge gehad heeft en degene die na @cdg gelist staat zit in een soort wachtrij.

1 like

Haha, die notering dateert van oktober 2016 vermoed ik. :upside_down_face:

3 likes

Zijn Logie en 25tien vertrokken of gewoon minder actief? (Of geband :upside_down_face:)

2 likes

Tjah zeg het maar @25tien. Met de noorderzon vertrokken.

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

Dat moet een emotionele dag geweest zijn

2 likes

Horloges aan het ophalen bij EMG?

Of is dat nu afgerond?

Ik denk eerder dat hij na dat debacle zn gezicht niet meer durft te laten zien hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee. Maar @25tien reageert er gewoon niet meer op. :sunglasses:

1 like

Idd, er vroeg iemand eens hoeveel mensen Fiffer al op bezoek hebben gehad.
@Chlorophyl had de moeite genomen de hele thread door te nemen om het overzichtje compleet te maken. Waarvoor dank :bowing_man:

3 likes

Dag heren, als het mogelijk is zou ik mij ook graag nog aanmelden voor de Fiffer. Ben toch wel heel benieuwd naar zo’n Turtle. @marnixmoed, echt een mooi initiatief!

1 like

Aangezien ik al heel lang geen Duikershorloge om mijn pols heb gehad, meld ik mij ook graag aan!
Dit soort initiatieven word ik blij van :slight_smile:

1 like