Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Jij hoeft je niet te schamen, maar de schrijver van de emoi, moet hij maar niet zo’n zweterige emoi bedenken!

1 like

Hij draagt dus groter dan een marinemaster (hommage)

Ik betwijfel het. Kijk maar naar de L2L maat. Je hommage is langer en zal daardoor ‘groter dragen’ denk ik.

Maar dit vraagt natuurlijk om 2 foto’s op de pols. :wink:

2 likes

Roze FTW

1 like

2 likes

Het ontloopt elkaar niet veel maar je hebt gelijk.

Dit is naast een sumo

2 likes

Die Sumo oogt toch een stuk kleiner :thinking:

Oef, denk dat ik mijn naam weer van de lijst met wachtenden kan schrappen🙄

Ik weet t niet. Vooral v n plaatje is t niet altijd even duidelijk.

Natuurlijk heeft de turtle meer vlees aan de zijkanten vd kast. En ook een dunnere bezel en relatief grotere wijzerplaat dragen bij aan n dat ie groter oogt. Maar dat ie met de kortere L2L toch kleiner draagt.

2 likes

Je weet t mijn onziens pas zeker wanneer je m IRL hebt geprobeerd. Het blijft natuurlijk met 45mm n grote sportklok.
Maar imho draagt ie klein voor zn formaat.

2 likes

Ik kan max 42mm op m’n pols hebben, maar de turtle droeg niet groter dan dat.
Dat viel me erg mee.

1 like

Ik draag max 40mm, behalve dan de Tuna, die paste wonderwel.

1 like

Ik heb geen tuna, alleen een shrouded/tuna Monster. En net als de turtle draagt ie ook klein voor z’n formaat.

Voor mij hangt t minder af van de kast breedte, maar meer vd lug2lug, de lug vorm, en zodoende of er sprake is v overhang of inkijk (door stugge bandaanzet).

1 like

Daarvoor is de Fiffer zo leuk. Kan je eens 2 weken gratis testen of ie echt te groot is.
Ik kan niet wachten op de gouden Fiffer. Kan ik dat rocken of niet.

3 likes

Wil je m’n gouden frankenseiko anders eens een weekje lenen? Kan je 't proberen, maar ik denk dat je hem wel kan rocken hoor

2 likes

Ik ben benieuwd. Heb je een plaatje?

1 like

10 likes

Nice…! :ok_hand:t2::sunglasses:

1 like

Zo heerlijk fout hé :grin:

1 like