Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Oh, die is lekker fout!

1 like

Ja als je wil mag je hem wel een weekje proberen hoor, laat maar weten :joy:

1 like

Wat is je pols maat? Anders wordt het schroeven aan de band.

ik heb smalle meisjes polsen, rond de 17/17.5 ofzo

16,5, 17cm hier. Dus dat komt redelijk overeen. Lijkt me leuk om eens te proberen. :+1:

alright gaan we doen :+1:

2 likes

:+1::smiley:

1 like

Mooi dit! :clap::clap::clap:

2 likes

De vergelijking met een skx is zeer waarschijnlijk al gedaan, maar voor de luie mensen onder ons

3 likes

Ik denk dat ik die Turtle Met mijn 16cm polsen nog best goed kan hebben. Kom ik over een maandje of 2 achter denk ik :grinning:

1 like

Marnixmoed
Thehaguedragon

H_J_R_

Vintage4all

Igor

NickW
RobertW
Koekoek

ArjanV

Marxje

Bouke

anon32526882OV

Logie

25tien
Dpvh

PLP

Candide

Thijsie

Thieuke

StefanKetelaars

Dino

Firly

Logixa
Dins1

Ruudvv

Marijnr

ThomThom

Whyking

Watch-This

Dutchmanpeet

RBK

Bouke

Selie

S_Augustinus
Teunnes

Richz1986

Stijn306

Leim

Spierbundel

Jaroen

Galf

Eddio

Wilfox

Phoenix.bas

Chlorophyl

Cdg
SjoerdKurstjens

SeikoFrank

Baars

Jarl

Joostvv2

Goku13

Daiderik

:point_right:Jeranimo

Zipflip

Leszek

CitizIrv

CT_RS

Malus65

Jhanair

Kan ik ook nog mee doen? Ik ben benieuwd of die me staat qua grootte.

1 like

Lijkt me wel :slight_smile:

1 like

Zo lang je em niet op marktplaats ofzo zet, mag je natuurlijk meedoen :wink:

Meerdere keren zelfs, mocht dat gewenst zijn. Gewoon achter aan de rij weer aansluiten.

1 like

Ik ben op dit moment alleen in bezit van een Sub en een Omega (dress watch).

Ik vind de 777 (Turtle in ieder geval) echt een tool/daily beater watch. Hij ziet er ook zo gaaf uit op een leren nato strap:


Maar ik ben bang dat het te groot is voor mij… daarom zou ik het graag even willen proberen.

Ik heb de Mini Turtle gehad, maar vond dat model een beetje te klein vormig. Wel fijn formaat, maar is niet de shape van de echte Turtle.

2 likes

Inderdaad. Mijn inziens een leuke beater met pedigree, fijn uurwerk (mis toch wel bv de seconde stop op de 7s26 in oa skx007), en kost niet n rib uit je lijf.

Ik ben benieuwd hoe het formaat je straks bevalt. Hopelijk weet ie je positief te verrassen…

2 likes

Marnixmoed
Thehaguedragon
H_J_R_
Vintage4all
Igor
NickW
RobertW
Koekoek
ArjanV
Marxje
Bouke
anon32526882OV
Logie
25tien
Dpvh
PLP
Candide
Thijsie
Thieuke
StefanKetelaars
Dino
Firly
Logixa
Dins1
Ruudvv
Marijnr
ThomThom
Whyking
Watch-This
Dutchmanpeet
RBK
Bouke
Selie
S_Augustinus
Teunnes
Richz1986
Stijn306
Leim
Spierbundel
Jaroen
Galf
Eddio
Wilfox
Phoenix.bas
Chlorophyl
Cdg
SjoerdKurstjens
SeikoFrank
Baars
Jarl
Joostvv2
Goku13
Daiderik
:point_right: Jeranimo :point_left:
Zipflip
Leszek
CitizIrv
CT_RS
Malus65
Jhanair
SRT

Oke, nou ben ik ook toch eens benieuwd hoe de turtle staat. Ik gooi er alvast een Z.G.A.N. doos met vulmateriaal bij! Slechts 1x gebruikt en helemaal gratis voor de volgende na mij! :joy:

1 like

Wanneer je de onvoorstelbaar dikke laag ductape om de huidige doos ziet snap je pas waarom dit horloge nog niet beschadigd is tijdens transport.

Ik hoop dat de huidige doos klein genoeg is om in de volgende te worden vervoerd. De originele (met ducttape beplakte) doos lijkt mijn inziens behoorlijk bij te dragen aan de emotionele waarde van de Turtle :smiley:

Ik zag ook dat het de bedoeling is dat uiteindelijk een heftruck voor de deur staat om het pakket naar binnen te rijden… Zonder omdoos om omdoos… gaat dat hem niet worden, dus vandaar alvast deze bijdrage :stuck_out_tongue:

3 likes

Heeft iemand vh Fiffer rondje al es een opmerking vd post bezorger of afhaalpunt gehad?

Moet intussen toch behoorlijk opvallen zo een dikke kruis vorm aan tape… :gift:

4 likes

Zojuist een bericht van postnl dat ie onderweg is naar mij. Eens kijken of de turtle ook wat vlieg uurtjes kan maken!

3 likes