Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Heel tof idee! Helemaal voor een beginnend Horloge-drager. Mocht ik nog niet lang genoeg lid zijn van het forum dan begrijp ik het volkomen als ik hier (nog?) niet voor in aanmerking kom. :innocent:

4 likes

Volgens mij zijn daar geen eisen aan. En wellicht tegen de tijd dat je hem ontvangt, ben je al wel even lid :wink:

1 like

Het enige is de plechtige belofte er zuinig op te zijn en em niet te verpatsen :wink:

Als ik me niet vergis zijn er al enkele nieuwe leden geweest die een Fiffer op bezoek hebben gehad. Fijn om te zien dat ook daar alles goed is gegaan :blush:

3 likes

Gaan ook al mooi richting de drie jaar dat hij in omloop is… Tijd voor een nieuwe :wink:

2 likes

Hoor ik daar al tromgeroffel…??

:drum::drum::drum::drum:

2 likes

SmartRewardingDutchshepherddog-small

3 likes

Dank! Dat plezier lukt, valt me op dat ik er snel aan gewend raak.
Zou er best 1 willen! :grinning:

2 likes

Okay, daar komt ie dan…

:drum::drum::drum:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

2 likes

Eeeeehhh. Ik twijfel over een Turtle. Is er nog een wachtlijst voor deze Fiffer? Anders meld ik me graag aan! :+1:t2:

2 likes

Er is idd n wachtlijst. Als je er op wilt, hoef je alleen maar plechtige zweren dat je er zuinig op zult zijn :wink:
En de meest recente wachtlijst in z’n geheel te kopiëren en je naam er onder te zetten.

Hetzelfde geldt ook voor @HorlogeNoob

2 likes

Ik doe graag mee! Paar maanden terug een leuke blauwe Timex Weekender chrono over kunnen nemen via marktplaats voor een hele goede prijs maar wil toch meer. Nu al paar weken Youtube leeg gekeken en de horlogemarkt en martkplaats doorzocht maar nog geen keuze kunnen maken. Nu heb ik 3 bandjes overgenomen die te breed bleken te zijn… 22mm in plaats van 20mm. Natuurlijk werd meteen de SKX007 aangeraden haha. Lijkt me goed om deze uit te proberen voor ik een keuze maak.

De lijst

Marnixmoed

Thehaguedragon

H_J_R_

Vintage4all

Igor

NickW

RobertW

Koekoek

ArjanV

Marxje

Bouke

anon32526882OV

Logie

25tien

Dpvh

PLP

Candide

Thijsie

Thieuke

StefanKetelaars

Dino

Firly

Logixa

Dins1

Ruudvv

Marijnr

ThomThom

Whyking

Watch-This

Dutchmanpeet

RBK

Bouke

Selie

S_Augustinus

Teunnes

Richz1986

Stijn306

Leim

Spierbundel

Jaroen

Galf

Eddio

Wilfox

Phoenix.bas

Chlorophyl

Cdg

SjoerdKurstjens

SeikoFrank

Baars

Jarl

Joostvv2

Goku13

Daiderik

Jeranimo

Zipflip

Leszek

:point_right: CitizIrv :point_left:

CT_RS

Malus65

Jhanair

MaartenE

Chillekasper

GiveMeYourDough

WernerManuel

pasd

Horlogenoob

PapaBeer

2 likes

@marnixmoed
Heel erg bedankt voor het kunnen proberen van deze Seiko. Mooi initiatief en goed te zien dat dit horloge al zo lang rond gaat.
Heeft me bewogen tot het wegbrengen van mijn 23 jaar oude Citizen Aqualand Promaster voor een nieuwe batterij, waarna deze in de verkoop gaat en van de opbrengst waarschijnlijk een Turtle of SKX aan te schaffen!

@CT_RS , als je me via een DM je adres geeft dan zorg ik dat je eind deze week het pakket ontvangt.

5 likes

Moet je wel engelengeduld hebben, lijkt weer langer te worden.

Vraag me af wanneer er voor het eerst een Fiffer “stil valt”…

2 likes

Jeetje, zou ik niet zo makkelijk afscheid v kunnen nemen.

Ben benieuwd welke vd 2 de vervanger gaat worden.

2 likes

Nu je het zegt, dat is inderdaad best een tijdje :sweat_smile: Eerst maar een dresser kopen dan.

1 like

De Fiffer logeert de komende tijd hier
Heb hem vandaag ontvangen.
@CitizIrv had hem netjes verpakt verstuurd :grin: in een Doos… in een doos… met daarin nog een doos en jawel. Nog een doos een daarna de beruchte ductape doos . dus alleen uitpakken is al een feestje.


Ik heb 17-17,5cm polsen en met zijn 42/43mm toch wst te groot voor mij. Maar ga hem zo weer op rubber zetten. Esnt wat zit die band fijn zeg.

Het Horloge loopt alleen echt veel te snel. Wat ik nu heb kunnen meten is ± 35min per dag.

3 likes

35min per dag? Dan is hij gemagnetiseerd geraakt.

2 likes

Hij heeft een tijdje in brabant gelogeerd, daar gaat alles gewoon harder weet ik uit ervaring :wink::sweat_smile:

4 likes

Meer dan een half uur per dag :no_mouth::no_mouth::nauseated_face:

1 like