Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Net het pakket geopend, even een foto gemaakt van alles wat er in zat, soort van nieuwe 0 meting zeg maar:

3 likes

Goed idee.

Ik heb hier nog een foto gevonden stand okt. 2018. Er is behoorlijk wat gebandenflipperd geloof ik. :scream:

Ik hoop dat bijvoorbeeld de lederen banden in overleg er uit zijn gehaald. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

De zwarte lederen band, links op de foto, is de enige lederen band die in pakket zat. Dus ik hoop het ook.

Dit zijn trouwens de banden die ik even een intensieve reiniging heb gegeven, zo ook de turtle zelf. Leek me ook wel even een aardig plan.

2 likes

Dit zijn trouwens de banden die ik even een intensieve reiniging heb gegeven, zo ook de turtle zelf. Leek me ook wel even een aardig plan.

Ik vroeg mij al af wie dat ding eens een keer een sopje zou geven :slight_smile: .Fijn.

1 like

Op de perlon begonnen, die was het eerste droog :wink:

Eerste indruk: goed te doen op een kleine pols, comfortabel, maar wel zwaar.

3 likes

Die rubberen band heb ik ook gehad op het horloge. De andere rubberen band zat niet in de doos destijds. Ik heb de natostraps en de 2 stalen banden toe geordend teruggelegd in de doos.

Wat vervelend dat er bandjes uitgehaald worden…

3 likes

:pensive:Yep das niet de bedoeling
Ik heb nog wel een Z22 bandje in het blauw voor jullie?

3 likes

Ja…beetje droef.
Vond die perlon wel gaaf… dus heb zelf twee nieuwe gekocht. 1 nato en 2 piece nato.

Zou niets eruit halen…

2 likes

Zo te zien is er ook n hoop zoetigheid verdwenen :wink:

3 likes

De turtle mag wat mij betreft weer een stapje verder op de ladder. @AGTon, stuur me even je gegevens in een PB, dan komt de turtle spoedig je kant op.

2 likes

De fliffer is onderweg naar de volgende op de lijst: AGTon. Bedankt voor de mogelijkheid om dit horloge eens uit te proberen. Ik had al uit vele kanalen gehoord dat deze joekel best te dragen is op een wat kleinere pols, wat ook zo is. De curve bij de caseback en korte lug to lug afstand, maakt dat de turtle vrij comfortabel op de pols ligt, echter het gewicht stoorde me wel. Ik ben van de lichte horloges en de turtle is ook zonder de stalen band een behoorlijk gewicht aan de pols.

Voorlopig blijft mijn G-Shock mijn zwaarste horloge en voelt de titanium Citizen weer als een veertje om de pols.

2 likes

En de Fiffer gaat weer door. @anon3365753EV stuur jij mij even jouw gegevens.

Ik kan er kort over zijn, de turtle gaat er komen. Ben erg enthousiast over het draagcomfort. Heb hem de hele tijd op rubber laten zitten en dat is goed bevallen. Ik twijfel alleen over de kleur. Hij is zo zwart, zal voor mij een variant met blauw worden.

Dank voor deze kans, ben altijd al een voorstander geweest van eerst sex voor ik met iemand ga trouwen :wink: .

gr.

5 likes

Hi AGTon

Ik sla deze over, hij mag naar de volgende op de lijst gaan.

Grtz
Andy

1 like

@Marck, in dat geval ben jij het haasje. Stuur mij even jouw gegevens.

2 likes

Yes, leuk!

1 like

Zat er bij mij Geloof ik nog wel bij. Ik heb hem zelf echter niet gedragen.

2 likes

Mocht dat zijn, omdat het nu even niet uitkomt, ben je v harte welkom om jezelf later weer op de lijst te zetten.

Dat is attent!
Ik laat hem gaan omdat ik toen ik me op de lijst gezet had nog twijfelde over een duiker. Maar inmiddels toch al overgegaan tot de aankoop van één :wink:

1 like

:+1:
Zo hoeft de rest minder lang te wachten. Straks hebben die ook al n duiker in de tussentijd gekocht :sweat_smile:

Welke was t trouwens voor jou geworden?

Een Seiko BFK. Echt tevreden van!

2 likes