Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

@Jhanair
@MaartenE
@Chillekasper
@GiveMeYourDough
… bericht wordt vervolgd…

1 like

@pasd
@PapaBeer
@Stratos
@Jeroen
…bericht wordt vervolgd…

1 like

@Sandy
@denvro
@Sebastiaan
@Mpaj
… bericht wordt vervolgd…

1 like

@Edelweiss
@Myspeedyworld
@Ruud

Haai allemaal, ik kon maar 4 gebruikers tegelijk taggen, dus even op deze manier gedaan. We missen een band van de Fiffer. Ik heb het topic even teruggelezen, de laatste foto die ik tegenkom met de originele Tutleband is van Jhanair. Ergens tussen deelnemer 60 en 74 is de band zoekgeraakt.
Kunnen jullie even checken of jullie de originele FifferTurtleband nog in bezit hebben? En 'm dan doorsturen naar Eventive?

1.Marnixmoed
2.Thehaguedragon
3.H_J_R_
4.Vintage4all
5.Igor
6.NickW
7.RobertW
8.Koekoek
9.ArjanV
10.Marxje
11.Bouke
12.anon32526882OV
13.Logie
14.25tien
15.Dpvh
16.PLP
17.Candide
18.Thijsie
19.Thieuke
20.StefanKetelaars
21.Dino
22.Firly
23.Logixa
24.Dins1
25.Ruudvv
26.Marijnr
27.ThomThom
28.Whyking
29.Watch-This
30.Dutchmanpeet
31.RBK
32.Bouke
33.Selie
34.S_Augustinus
35.Teunnes
36.Richz1986
37.Stijn306
38.Leim
39.Spierbundel
40.Jaroen
41.Galf
42.Eddio
43.Wilfox
44.Phoenix.bas
45.Chlorophyl
46.Cdg
47.SjoerdKurstjens
48.SeikoFrank
49.Baars
50.Jarl
51.Joostvv2
52.Goku13
53.Daiderik
54.Jeranimo
55.Zipflip
56.Leszek
57.CitizIrv
58.CT_RS
59.Malus65
60.Jhanair
61.MaartenE
62.Chillekasper
63.GiveMeYourDough
64.pasd
65.PapaBeer
66.Stratos
67.Jeroenx87
68.ILoveWatches
69.denvro
70.Sebastiaan95
71.Mpaj
72.Edelweiss
73.MT043
74.Ruud2009
75.Ari
76.:arrow_right: Eventive
77.AGTon
78.3xtr3m3
79.Marck
80.Timo9
81.Patrick_PJA
82.Svenn
83.Lizzard

1 like

Bij mij zat ie er nog bij en is ie doorgegaan naar Pasd.

3 likes

Top, hoef ik hier ook niet meer over na te denken :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ga eens kijken, maar kan het mij niet goed herinneren dat ik die rubber band heb gezien.
Er zaten wel heel veel bandjes bij :roll_eyes:
Ik had er toen nog wel de Invicta ''s bij zitten die ik weer heb terug gestuurd naar de vorige eigenaar.

3 likes

Het betreft toch de originele stalen band @Ari ?

2 likes

Ik heb hem niet gezien, maar ook niet doorgehad dat ie ontbrak. Bij mij kwam ie op een nato binnen… heb zelf nog niet lekker fittende metalen band erop gezet.
En daarna die Perlon.

Heb hier op 1 stof-happende orient verder geen horloges met 22mm bandaanzet… en zie hier ook geen rubber band die ik niet ken…

3 likes

Ik heb hem ook niet gezien, maar nu moet ik zeggen dat ik niet heel aandachtig hierop gelet heb aangezien ik het horloge enkel op nato heb gedragen.

2 likes

Nop de originele rubberen band, zoals ik hier poste Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

1 like

Ok, dus toch de rubberen band. Die zat er ook gewoon bij. Het viel me op dat die stug was maar veel minder stug als de originele op m’n SKX vandaar dat ik me dat nog kan herinneren.
Ik heb hem binnen gekregen op die flatvent, er een nato opgezet en die er gelijk weer afgehaald. Heb hem alleen op die flatvent gedragen.

2 likes

Duidelijk: ik heb hem nog gezien :sweat_smile:

2 likes

Vervelend dat er een bandje mist

Ik heb het horloge 2 dagen op een eigen nato bandje gedragen. Daarna weer terug in het doosje gedaan en een bandje uit het zakje gehaald.

Verder het zakje met alle banden in de doos om te versturen laten zitten en een rolex boekje bijgevoegd.

2 likes

Wat vervelend dat de band mist!

Ik heb hem enkel op de rubberen band gedragen en op die manier ook weer doorgestuurd! Ik vraag me alleen af of dat überhaupt wel de band is waar je net een link van plaatste. Ik heb hem op een andere gehad vermoed ik zo.

2 likes

Welke rubberen band? De originele? Toen ik hem toegestuurd kreeg zat die er geloof ik niet op. Heb zelf ook niet gekeken of die erbij zat. Heb een andere rubberen die erbij zat erop gezet. Reactie die ik kreeg was dat hij verkeerd om erop zat. :laughing:

4 likes

Nou, gezien de reacties is de band tussen 64 en 71 waarschijnlijk zoekgeraakt.
64.pasd
65.PapaBeer
66.Stratos
67.Jeroenx87
68.ILoveWatches
69.denvro
70.Sebastiaan95
71.Mpaj

En voor de duidelijkheid, er zaten dus 2 rubberen straps in het Fifferpakket, het gaat om de originele rubberen Turtle band.
Plaatje van internet:

Thanks voor het meedenken en zoeken :slight_smile:
Als je 'm tegenkomt, stuur 'm dan door naar Eventive.

2 likes

Toen ik hem kreeg, eind december, zaten er de volgende banden bij (wat ik me nog kan herinneren)

  • De originele stalen band --> deze was defect
  • Nieuwe stalen (originele Seiko) band --> daar heb ik hem op gedragen (zie foto)
  • 1 x zwarte rubber band --> maar dit lijkt mij niet de originele Turtle band die @marnixmoed eerder poste
  • Teringveel nato banden --> heb ik verder niet mees mee gedaan

4 likes

Het is een tijd geleden, maar bij mij zat hij er volgens mij nog bij. Ik heb even gekeken, maar niets gevonden. Bij mijn beste weten heb ik alles in de doos gelaten wat ik niet gebruikte en er een stalen band bij gedaan. Ik vind de originele band erg gaaf, maar hij was incompleet en daardoor onbruikbaar.

2 likes

Ik weet dat er een stugge rubber band bij zat, maar of die origineel was? Volgens mij geen tweede rubber band. Heb hier alleen een blauwe, maar die is van m’n skx…

2 likes