Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Heb net een uurtje mijn nieuwe vostok om de pols dus daar wachten we nog maar effe mee :joy:

2 likes

Stuur maar eens wat foto’s in het Sovjet topic!

Ga ik morgen zeker doen! eerst nog vanavond wat first impressions opbouwen en nog even wachten op wat fatsoenlijk daglicht voor een fototje te maken :grin:

Vind het wel echt een gaaf ding, alleen wel een beetje raar dat de kroon zo gammel aanvoelt als je de tijd wilt verzetten…

1 like

Hij is binnen :slight_smile: vanavond wat meer van de inhoud en wat bandjes proberen

8 likes

Vergeet niet die zachte Seiko band met metalen keeper/passant te proberen. Die staat erg tof en zit imho n stuk meer comfortabel dan deze hardere rubberen Z22.

1 like

Will do :slight_smile: ben er best benieuwd naar.

1 like

Maar de z22 maakt de turtle optisch wel wat kleiner, wat ik zelf helemaal top vind!

1 like

op de zachte strap voelt hij wel heel goed aan, beter dan op de Z22, echter heb ik hem ook even op de zulu nu en daar vind ik hem veel mooier meer staan.

Op de 2 dagen dat ik hem nu even heb moet ik wel toegeven dat ik snap wat er zoveel leuk vinden aan de Turtle, hij past comfortabel en oogt ondanks zijn grootte handig en niet te patserig. Echter heb ik wel mijn twijfels over de vorm van de kast, die sprak me niet echt aan op foto en in het echt vind ik het ook een tegenvaller (liever scherpe randen zoals mijn samurai of minder bol zoals de seiko 5 reeks).

Tof horloge en heel blij dat ik hem kan uittesten maar ik vrees dat ik hem na het terugsturen niet ga opzoeken omdat ik hem wil hebben.

en even een foto met mijn nieuwe gsm en zijn super macro modus.

7 likes

Toch goed dat je hem zo mag proberen en er geen moet kopen om er dan achter te komen toch😅

2 likes

Jh idd, lang leve de fiffers :slight_smile:

1 like

Zou je nog n foto kunnen maken vd inhoud vh pakket, zodat mocht er per ongeluk ergens iets achter blijven, dit makkelijk te achterhalen valt? Bij voorbaat bedankt.

1 like

Alles zat erin zoals toen hij @JayJayVo verliet met het extra boekje.

Verder nog wat bandjes getest:

Wat een combinatie, tof maar gedurfd.

Leuk bandje maar vind hem niet echt passen bij deze turtle, op een pepsi waarschijnlijk een topper.

Leder op een duiker, mag van mij part wel en past nog bij deze, echter niet mijn voorkeur.

Eigen Nato getest, toffe combinatie, ik ga deze erbijstoppen in de doos.

Tot nu toe zijn de zachte rubber, en de olijfkleurige zulu mijn toppers voor deze.

Dag 3 met de turtle, ik ben er al wat warmer van, maar mis misschien iets meer “eyecatching”, ik ben meestal iemand die voor wat specialere modellen gaat dus ik denk een waffle dial turtle mij meer zou aanspreken. Hierbij ben ik wel nog steeds blij hem te testen, op dit moment loopt hij ± 1 a 2 minuten te snel per dag wel, maar ben aan het testen door hem op verschillende manieren te laten rusten s’nachts.

Ik geloof dat @McKenzy de volgende is, stuur me alvast een pm dan spreken we af naar waar hij moet en op welk bandje je hem graag hebt bij aankomst.

Owen, out.

6 likes

Ik ben momenteel helaas erg druk met andere dingen, dus ik laat hem even aan mij voorbij schieten. Hij mag dan naar @Bakerwet als ik het goed zie in het overzicht.

1 like

Ik kan de fiffer helaas ook pas volgende week vrijdag in ontvangst nemen. Het zou zonde zijn als deze week van mijn “tegoed” afgaat😉. Komt dat uit Mckenzy? Dan heeft owengraven een paar dagen “cadeau”.

1 like

Alle begrip voor. Je mag jezelf altijd opnieuw op de lijst zetten.

Misschien dat je met iemand v plek kunt ruilen?

Als iemand anders in de plaats van Mckenzy zou kunnen gaan dan behoud ik mijn plek :wink:.

1 like

Je zou het best n post kunnen plaatsen met je vraag én iedereen die na jou komt even met n @forumnaam, zoals @Bakerwet, aanhalen. Dan krijgen ze n alert. Anders missen ze misschien je verzoek/vraag.

Gisterenavond heeft mijn vrouw een voor haar vreemd uitziend pakketje opgehaald. Ze was zo nieuwsgierig dat ze hem zelfs heeft open gemaakt. Ik heb haar erop geattendeerd dat ze achteraan op de lijst moet aansluiten om aanspraak te kunnen maken op DE Fiffer.

Bedankt @marnixmoed voor het mogelijk maken van.

12 likes

:smile:

2 likes