Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Ik ben blij dat de lijst wat korter wordt. :laughing: Maar je bent voor mij een van degenen die het een extra dimensie gaf, mensen waar ik al leuk één op één contact mee gehad heb hier. Dan vind ik het leuk als jij hem ook om gehad hebt voordat ik hem om doe. Dus als je terug wil mag je wel voor mij voordringen. :wink: Vinden @TheWatchDude en @Jarl vast ook niet erg aangezien je er toch al op stond.

@marnixmoed het zou toch in principe geen probleem zijn om te zeggen “hee hij komt me op dat moment niet uit, maar drie maanden later wel, dus ik zet mijzelf vijf plaatsen lager”?

4 likes

WTF :interrobang::joy:
Ik vind dit een beetje eng… :wink:

4 likes

Ik zal zeker ook aan jou denken hoor. :wink: Is dat eng? Is toch leuk om zo een beetje te verbonden zijn met mensen? :smiley:

2 likes

Haha ja prima hoor! Voor mijn gemoedstoestand vind ik het geen probleem als @Fate_Amenable_To_Change na mij in de rij komt.

You never know where it has been!

Als de horloges van FATC konden praten…

3 likes

Nu heb je het verpest voor me. :confused:

3 likes

the-scream-edvard-munch2[1]

Can you hear them Clarice? The watches in the box?

5 likes

Trouwens, leuk dat je er zo in staat. Het idee is echter dat ik de laatste tijd al een Junghans heb aangschaft en een incoming HFLE heb. Deels ben ik wel met andere dingen bezig, maar het is ook zo dat ik mezelf niet in de verleiding wil brengen om een 1963 te kopen. Ik zal er nog eens over nadenken, want ik draag dat horloge qua stijl zeker een warm hart toe.

Buiten dat vind ik het jammer dat het een oefening posterijen is geworden, en geen face-to-face ding. Ik houd niet van de posterijen. Liever anderhalf uur rijden voor een bak koffie dan vijf minuten voor de Bruna, als je begrijpt wat ik bedoel.

6 likes

Die is mooi met die pastelkleuren. :relaxed: Dat je jezelf niet in de verleiding wil brengen snap ik wel. :stuck_out_tongue:

Heb ik een dubbel gevoel over. Ik kan me er helemaal in vinden en zou het zelf ook het allerleukst vinden om de overdracht in levenden lijve te laten plaatsvinden. Daar zal ik me te zijner tijd ook zeker voor inzetten. Maar goed, ik heb verder ook geen leven en inderdaad een redelijk zuinig rijdende auto voor de deur. Eigenlijk om de hoek. #stadsleven Ik kan me ook wel voorstellen dat voor mensen die wel een leven hebben en/of minder mobiel zijn de posterijen wel een uitkomst zijn. Liever dat zij ook meedoen dan dat ze de fiffer noodgedwongen laten schieten.

Misschien moeten we de lijst maar aanpassen op locatie. :grin: Dat de fiffer van Middelburg naar Breda naar Rotterdam naar Den Haag naar Leiden naar Haarlem naar Amsterdam naar Diemen naar Hilversum naar Utrecht naar Amersfoort naar Apeldoorn naar Assen naar Sneek gaat. In plaats van van Amsterdam naar Assen naar Amersfoort naar Rotterdam naar Diemen naar Sneek naar Utrecht naar Breda naar Leiden naar Middelburg naar Hilversum naar Den Haag naar Apeldoorn naar Haarlem. :rofl: Geintje natuurlijk. :wink:

3 likes

Pas op met @Fate_Amenable_To_Change hè. Voor je het weet ben je samen bier aan het drinken en zit je een dag later met zijn vrouw aan de ontbijttafel te keuvelen over eigenaardige karaktertrekjes, mothafuckin’ vreemde gefermenteerde Japanse thee (oh right that. Wow Han do you know it? Nee, ik kom uit Twente) en over seks met schoonmoeders.

It’s a weird thing.

3 likes

Klinkt niet vervelend. :hugs: Alleen de seks met schoonmoeders valt net buiten mijn belevingswereld, ik kom slechts aan mijn trekken door niet nader te noemen activiteiten te ondernemen met reeds gedragen horloges. We weten in ieder geval allebei zeker dat iemand anders er voor ons in gezeten heeft. :smiley:

Jammer dat jij de fiffer niet om gehad zal hebben, maar ik trek me op aan het feit dat ik van jou een blijver heb liggen. :relaxed: Als die straks loopt moest je eens weten, @Chlorophyl zou het niet kunnen bedenken. :wink: :wink:

Nu schiet me te binnen dat ik eigenlijk helemaal niet weet of je die Seiko wel gedragen hebt. :scream: :sob:

3 likes

Nee, heb ik niet. Toen mijn moeder nog leefde had ze hem op een rommelmarkt zien liggen en de link gelegd met de Seiko mods. Ik zei; ‘Mam, ik vind je lief, maar past al die drukte op de wijzerplaat bij mij?’ Ja, ik vond van wel. Nou, ik niet. You know my name, not my story. :dancer:t2: Grapje natuurlijk, ze kende mijn story ook.

2 likes

Ook ik heb het liever niet over die weckflessen urine-achtige bubbelmeuk, laten we dat voorop stellen. :slight_smile:

Ach. Jij hebt er tenminste één gehad waarmee dat een optie was. Ik niet. :thinking:

@Iedereen verder: Excuses voor deze off-topic ontsporing, ik ga wel weer even wat anders doen.

4 likes

Dit is natuurlijk wel waar, ik liet mij even meeslepen. Door mezelf.

2 likes

Guy Goma

2 likes

Mag ik erop vertrouwen dat je, tegen de tijd dat je dat horloge in je bezit hebt, heel even je avatar wijzigt? Ik ga er graag volledig blanco in als ik dat ding omdoe.

4 likes

Wat mij betreft niet. Maar zoals ik al aangaf, hoop dat alles gemoedelijk gaat en niet via hele strenge regels.
Bovendien stond ie sowieso in je voorbeeld 5 plaatsen eerder, waardoor degenen die 6 plaatsen en lager staan er niet nadeliger op zijn geworden. Hooguit dat plaatsen 1 tot en met 4 eerder aan de beurt zijn dan verwacht.

En wat betreft persoonlijke overdracht, dat lijkt mij persoonlijk ook het leukst. Maar snap ook dat dit er niet Voor iedereen in zit.

Ik ga in het Fiffer 2019 topic es een balletje over op gooien…

3 likes

Et voila Fiffer 2019

Het waren boeiende ontboezemingen…
Maar het zal een rustgevende gedachte zijn dat Galf 'm ook om heeft gehad :joy:

1 like

5 likes

@Fate_Amenable_To_Change heeft mij geholpen richting mijn SNZG13 , dus absoluut geen bezwaar hier :smile:

2 likes