Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

image

Ik heb de verzendkosten vast overgemaakt.

3 likes

Uhm, het is de bedoeling dat de verzender voor de verzendkosten opdraait.

Zo Fiffer je door, zonder n tegenprestatie terug te verwachten, zoals verzendkosten vd ontvanger.

Per saldo maakt t weinig uit of je nu verzendkosten betaald om t horloge naar jou toe te laten komen, of om t horloge bij de volgende te laten komen :wink:

2 likes

Oei, ik zat te slapen. :grimacing: @Blauwbeer, wil je de 45 euro weer op mijn rekening storten?

Sympathiek, maar ook heel praktisch, dus helemaal geen geneuzel met overschrijvingen of wat dan ook. Gewoon aftikken bij het postagentschap en klaar. :v:

2 likes

Precies, goeie combi vd 2 imho.

Enneh, f2f ontmoetingen vind ik ook leuk.

Hoewel dat op dit forum blijkbaar tot jaloezie ofzo kan leiden :see_no_evil:

2 likes

Nee.
Dat was niet voor de verzending maar smeergeld om hem eerder te kunnen krijgen dan Sjoerd. Naar die centen kun je fluiten kerel.

4 likes

Ja, ik ook! Maar niet met Blauwbeer. Hij blijkt een oplichter te zijn.

Ga je nu met een slap smoesje komen dat je met “voor de verzending” bedoelde dat ik het geld moest overmaken voordat je het horloge verstuurde? Wees niet zo kinderachtig en maak gewoon dat geld over, ‘kerel’. Anders Haviltex ik je de moeder.

2 likes

Eens gegeven blijft gegeven Scrooge. Ik kan het beter gebruiken dan jij.

2 likes

Man oh man, daar gaat de Fiffer spirit :see_no_evil:

@W.E, als je t niet terug krijgt, stuur me maar je rekening. Dan maak ik t wel over.

3 likes

Ik ben vannacht bezocht door the Ghost of Fiffer Future die mij met een aangrijpende parabel duidelijk heeft gemaakt dat ik de zaak beter kan laten rusten. Als ik daarmee zorg dat zo’n sneue uitgemolken ambtenaar weer uitkomt aan het einde van de maand ben ik juist helemaal gelukkig. Bovendien mis ik zo’n fooitje toch niet.

@Blauwbeer, geniet ervan in goede gezondheid! :beer: Het is je gegund ‘kerel’. :smiley:

4 likes

Volgens mij proef ik sarcasme heen en weer :thinking:

Althans, dat hoop ik.

4 likes

Dat hoop ik ook. Ik wilde mij bijna van de lijst halen, want met dit soort zaken wil ik niets te maken hebben. :wink:

2 likes

Ik ga voorlopig even niks doorsturen tot bedoelingen van beide partijen duidelijk zijn!

3 likes

Hoe bevalt 'ie?

2 likes

Eerste indruk: positief.

Ik ga eens kijken of ik er een ander bandje bij kan vinden. Bij de Turtle hadden velen, inclusief mijzelf ik, er een bandje bij gedaan omdat 20mm denk ik wat makkelijker is. Dit is 18mm en daar heb ik ook weinig van liggen.

2 likes

Grappig, ik had het daar zojuist nog in pb over met @Blauwbeer. Er worden door hem meer bandjes gewisseld dan er geld gewisseld werd door de lui die Jezus uit de tempel verdreef. :recycle: Ons idee erover (mag ik dat invullen voor jou, Blauwbeer?) is dat het lastige van de 1963 is dat de afstand tussen de bandaanzetten en de kast zo groot is, dat er een niet onaanzienlijk gat tussen de band en de kast ontstaat. De poten van het horloge lijken echt ontworpen te zijn voor een onderdoorbandje. Kijk bijvoorbeeld eens op deze catalogusfoto van poljot24:

Dat neemt niet weg dat ik dit nog steeds een veel sjieker gezicht vindt dan de nato. :tophat: Het horloge heeft zo’n lekker ouderwetse, maar toch kleurrijke uitstraling dat ik van zo’n plaatje als dit wel echt kan smullen. :heart_eyes: Maar ik heb überhaupt een afkeer van nato’s. :v: @Chlorophyl, ik heb natuurlijk geen idee of jij wilde wisselen met onderdoorbandjes of met normale bandjes; misschien is mijn hele verhaal wel volstrekt irrelevant. :joy:

Blauwbeer, ik heb me bedacht. Geef hem maar gewoon aan @Sjoerd_K. Dan heb ik nog even de tijd om op zoek te gaan naar toffe bandjes. :smirk: De Fiffer op Marktplaats gooien kan ik over een aantal maanden ook wel. :man_shrugging: :joy:

6 likes

Ik ben blij dat je het toestaat

2 likes

Verhip ja!

Precies, daarom wou ik ook een ander bandje proberen.

Er zat een andere bij en dan vallen inderdaad de grote ‘gaten’ wel op ja. Ik weet nog niet of ik het storend vind.

6 likes

Macro voor de liefhebbers.

9 likes

Zekers

Vroeger lette ik daar niet op, maar W.E heeft me daar weleens bij een ander horloge op gewezen. Nu zie ik het wél. Ik had ook niet gezien dat dit horloge relatief lange lugs heeft. Ik heb volgens mij nog één leren bandje van 18 mm liggen dat ik ooit op een Vostok heb gezet. Dat ga ik zeker op de fiffer zetten en dan zie ik wel.

and so it shall be.

2 likes

Kijk es aan, n emoji kan wat context brengen.

2 likes