Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Reden dat ik er liever de NATO op heb. Heb 2 andere re issues op leer, en vind dat gat toch best groot.

Op je foto stoort t niet zo op die houder, maar om de pols oogt dat n stuk anders, zoals Chlorophyl.

1 like

Ze zijn overigens te zien in de 1e post. Ook daar is de grote gleuf te zien.

1 like

Ik heb nog een 18mm zwart lederen onderdoorbandje liggen wat ik zal bijdragen als deze Fiffer bij mij passeert. Bandje is al wel enigszins vintage :wink: @Spooler is dan de gelukkige eerste.

5 likes

Een kort filmpje van de chronograaf in actie. Probeerseltje met macro opzetstuk. Focus is lastig. Met een beetje volume hoor je hem zelfs tikken.

Was wel even peentjes zweten toen ik hem weer een reset gaf maar hij ging mooi naar nul. :wink:

3 likes

Ik zie vaker langskomen dat je focus lastig vindt, hier kun je tips vinden.

2 likes

Ik heb nog een Joeri Gagarin bund strap gevonden maar helaas, het past niet.

Maar ik vond het wel leuk staan. Heb dus even snel wat in elkaar geflanst. Ik vind het mooi. Jullie ideeën?

Mmm het wordt vaker gedaan zie ik in Google.

3 likes

Poe wat doe je allemaal met dat horloge! Het dichte achterdeksel er weer op en op een groene nato gooien!

3 likes

Haha daar is het toch voor? Beetje proberen. De groene nato zit er weer op en ik heb het rafeltje er afgebrand. De zichtbodem laat ik zitten. Daar ga ik niet aan klooien.

4 likes

Natuurlijk, het was ook maar gekkigheid. Vooral proberen, ik vond zelf de nato het mooiste.

3 likes

Hè getver wat een rare banden zijn dat. Niet per ongeluk er op laten zitten. En ik wil hem straks mét zichtbodem. En zo krijgt Sjoerd hem dan ook, want ik heb nog nooit de bodem van een horloge geschroefd. Het idee.

4 likes

Allemaal prachtig. Wreed gezicht. Stukken toffer dan die nato.

Jij hebt nog leren rijden in een auto zonder riemen, dus ik kan me voorstellen dat jij wel opgewonden wordt van zo’n groene veiligheidsgordel aan je horloge.

3 likes

Oh nee, die gaat er gelijk af. Ik doe er iets van leer op, maakt niet uit dat er dan gaten zo groot als brievenbussen vallen bij de lugs.

2 likes

Ik ben zowaar een keer niet heel erg teleurgesteld in je. :sunglasses:

Ik ben benieuwd naar je foto’s, want ik denk dat het toch ook uiteindelijk mijn voorkeur zal hebben. :smirk:

1 like

Om de een of andere reden maakte het deksel voor mij een groot verschil in de beleving van het horloge. Met het dichte deksel kreeg ik er veel meer de vintage vibes bij.

2 likes

Dat zie je toch niet? Hij zit om je pols .:face_with_raised_eyebrow: En het is helemaal geen vintage.

2 likes

Glas met huidvet smaakt heel anders dan staal met huidvet. :smirk::smirk:

Stuur hem anders maar even naar mij op, dan wissel ik het deksel wel voor je om, Blauwbeer.

1 like

Maar je merk en weet het wel. En als je hem weer aan of af doet zie je het. Het is wel een reissue en daarom is het juist gaaf als hij dan ook de vintage vibes heeft.

3 likes

Nee joh, niet met de door jou zo geliefde nato. Ik zie er niks van tenminste. Het is dus een gevoel. Goed, kan. Maar je ziet het niet. :wink:

3 likes

Dit is een door jouw persoonlijk uitgevonden begrip. Jij bent de enige die daar last van heeft. :joy:

1 like

:thinking:
Dat is een erg genereus en altruïstisch aanbod. Wat vind jij @Sjoerd_K?

3 likes