Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Ik zou dit bijzondere horloge ook graag een keer uitproberen. Ben misschien van plan om er zelf een te kopen voor dagelijks gebruik, maar zou graag het horloge eerst in het echt willen zien.

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenixm.bas
RBK
Galf
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wil fox
Logixa
NielsV
Berend
Regenboog
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
Sjoerd_K
Enlil
Wannawatch
Stratos
Spooler
TheWatchDude
Jarl
W.E
Goku13
Chillekasper
CDG
GiveMeYourDough
Sebastiaan95
JeanLuc
Mpaj
Drebin
The_Don
denvro
ILoveWatches
Poderoso
Yamverda
Nring
Watching4watches
Captainslow
Jewe
Igitur2502
Rebunted
Owengraven
Crisis
Pantarhei
Mipnick
Ari
amaris
wimm5
Bottero
Valentijn
Jaac
SE93
TonD
RB_79
Hoefnix ,
fat_elvis :point_left:
Mr.Chielos :point_left:
Dustbunny
SeikOlaf
JSW16
LastGentlemen
NickW
Engel
RobinJ
Bartned

1 like

Oops, ik zie nu dat ik hier niet heb doorgegeven dat ik mijn naam heb veranderd, deze was eerst JSW16 :joy: bij deze sluit ik dan maar weer ff achter aan het lijstje!
Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenixm.bas
RBK
Galf
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wil fox
Logixa
NielsV
Berend
Regenboog
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
Sjoerd_K
Enlil
Wannawatch
Stratos
Spooler
TheWatchDude
Jarl
W.E
Goku13
Chillekasper
CDG
GiveMeYourDough
Sebastiaan95
JeanLuc
Mpaj
Drebin
The_Don
denvro
ILoveWatches
Poderoso
Yamverda
Nring
Watching4watches
Captainslow
Jewe
Igitur2502
Rebunted
Owengraven
Crisis
Pantarhei
Mipnick
Ari
amaris
wimm5
Bottero
Valentijn
Jaac
SE93
TonD
RB_79
Hoefnix ,
fat_elvis
Mr.Chielos
Dustbunny
SeikOlaf
LastGentlemen
NickW
Engel
RobinJ
Bartned
PabloPerez

2 likes

Helemaal vergeten door te geven hier ik heb hem inmiddels al bij een vriend van me geprobeerd die de seagull heeft gekocht, ik laat hem maar even aan me voorbij schieten.

Ik vind het nog altijd een schitterend horloge maar kan niet wennen aan het tikgeluid.

Hij mag dus door naar @Engel

4 likes

En inmiddels aangekomen! Dag eerder als dat ik had verwacht. Hartelijk dank @LastGentlemen!

P.s. de laatste foto was nog voor het aanpassen naar de huidige tijd :sweat_smile:

6 likes

Top, geen enkel probleem :pray:

Ik zie gewisseld naar de groene nato, staat ook zeer goed.
Complimenten voor de foto’s.

2 likes

Horlogevrinden, vraag:

Ik heb de Seagull nu 24uur in bezit en het valt me op dat ie al een aantal keer heeft stil gestaan ondanks het opwinden. Bij aankomst heb ik hem helemaal opgewonden en liep prima. Nu pakte ik hem vanochtend uit de kist en stond ie stil. Prima, Chinese power reserve misschien oid, weer opgewonden, naar stond ie weer stil. De secondewijzer loopt wel gewoon door maar de hour en minute hands bleven stil staan. Chronograaf loopt ook. Vreemd! Iemand een idee?

1 like

In navolging op voorgaand bericht. Na de Seagull opnieuw opgewonden te hebben gister is er niets (meer) aan de hand. Sterker nog, liep toen ik hem pakte net nog mooi op tijd en, kiek aan, om de pols!

7 likes

NATO gewisseld en loopt nog prima

8 likes

Dat bandje staat em goed :+1:

2 likes

Ik zou dan wel in t achterhoofd houden dat dit horloge niet waterbestendig is, kunststof glaasje heeft, en dagelijks opgewonden moet worden.

Fragiel zou ik t niet noemen, maar t is geen G-Shock ofzo die je onbezorgd bij t drillen ofzo om kunt houden.
Zit je vooral achter n bureau ofzo, dan lijken de kansen dat ie t als dagelijks horloge volhoudt alweer m stuk groter.

2 likes

Bedankr voor het attenderen erop. Zou er dan zeker zuinig mee omgaan, maar het is inderdaad wel een nadeel.

Daar had ik ook last van de eerste dag, no worries.

1 like

Blijft een prachtig ding voor een 17 jarige scholier

7 likes

Vanmiddag het horloge ontvangen! Dank @Engel voor de zorgvuldige verzending. Wat een enorme doos!!! Voor alle boekjes ga ik later deze week eens rustig zitten. De meeste nato’s zijn direct terug gegaan in de zak (ik heb het persoonlijk niet zo op die dingen).
Eerste indruk van het horloge: wat is ie klein:


Erg benieuwd of ik er een beetje aan kan gaan wennen. Wel een erg fraaie croco-band.

4 likes

@marnixmoed dank voor de mogelijkheid deze Chineze zeemeeuw te mogen ervaren.

1 like

Graag gedaan!

Grappig, die croco band heb ik er bij gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye: had ik over dus ik dacht misschien vindt iemand het wat :hugs::tada:

1 like

Vind die band wel classy staan. Dank!

2 likes

Vandaag is mijn valentijn binnen gekomen hoor😜.
Was weer erg aardig verpakt👌

Heb de boekjes weer even doorgespit, maar de hoofdattractie is natuurlijkt het belangrijkst!


Ik ga deze komende 2 weken met veel plezier dragen!
Bedankt @RobinJ voor de snelle verzending, en @marnixmoed bedankt voor weer een mooie fiffer!

6 likes

Veel plezier ervan @PabloPerez.

2 likes

Heb de Seagull nu 3 weken in bezit. De laatste op de lijst reageert niet en de eigenaar ook niet :upside_down_face: Wie wil er dit leuke horloge ook eens uitproberen?

2 likes