Goedemorgen!
Omdat ik binnenkort (tot eind mei) in het buitenland verblijf, schuif ik graag even door naar beneden.
@andreasdlmhu heeft al voorgesteld om de eerstvolgende na mij naar voren te schuiven. Moet goedkomen!!!
Goedemorgen!
Omdat ik binnenkort (tot eind mei) in het buitenland verblijf, schuif ik graag even door naar beneden.
@andreasdlmhu heeft al voorgesteld om de eerstvolgende na mij naar voren te schuiven. Moet goedkomen!!!
Ik heb het horloge opgestuurd gekregen van @andreasdlmhu en gisteren opgehaald bij PostNL.
Mijn eerste indruk is positief! Mooi formaat voor mijn pols, de wijzerplaat is mooi crème, en de gouden indices, blauwe wijzers en rode chrono wijzer matchen er goed bij. Het is een beetje een dikkertje maar door het bescheiden formaat en de lange lugs vind ik het niet storend. Daarbij komt nog dat de huidige configuratie van zichtbodem + acryl glaasje de meeste dikte geeft.
Ben benieuwd hoe ie bevalt de komende tijd, hieronder alvast wat foto’s. Ik ben geen fan van NATO’s dus die heb ik er meteen afgehaald, maar deze groen textiel + zwart leder staat hem ook goed en zo blijven we in enigszins in de militaire sfeer.
Weet iemand wat voor bandje dit is?
De zeemeeuw is bij mij geland. Mooie scherpe dial met leuke kleuraccenten, maar toch wat aan de kleine kant voor mijn berenklauwen.
Weet nog niet of dit een blijvertje zou zijn, maar we kijken het wat dagen aan.
Is er nog iemand na mij die hem wil ontvangen?
Hallo Tom, ik ontvang 'm graag na jou. Ik ben wat opgeschoven
Veel plezier ermee de komende weken!!!
Hij is onderweg naar @StefanM. Alhoewel hij hoog op mijn lijstje stond, deed het horloge me bijzonder weinig. Erg fijn om hem dus tijdelijk te mogen dragen en hopelijk vindt ie bij Stefan een goed thuis.
Thx!!! Ik ben benieuwd!
Ik zie dit topic eigenlijk voor het eerst, maar zit met veel plezier te kijken naar alle plekken die dit horloge al gezien heeft!
Aangezien de Seagull 1963 inmiddels nagenoeg een cultstatus heeft heb ik al meerdere malen op het punt gestaan er gewoon eentje te bestellen. Tot op heden nog niet van gekomen, blijft toch wel apart om zoiets via bijv Aliexpress aan te schaffen.
Ik zie niet precies terug welke regels er aan verbonden zijn, maar ik zou graag meedoen in dit verhaal!
De hele lijst kopiëren en je naam onderaan zetten.
De voorgaande persoon zorgt dat ie kosteloos bij jou komt.
Jij draagt de zorg/kosten dat ie bij de volgende komt.
En dat is het in een notendop.
Bedankt!
Bij deze
Het horloge is gister bezorgd! Hoop 'm morgen om de pols te slingeren
Ik ben ook wel benieuwd naar deze knaap
Het zou wel leuk zijn om honderd polsen aan te tikken met deze meeuw… zelf heb ik een 38mm saffier…
Bericht nummer 1000 in dit leuke topic!
Meld je aan voor de Seagull, de wachttijd is nu kort.
Bij deze dan, meld ik mij aan, vintage uitstraling, klassiek, kijken hoe hij staat op een vrij dikke (19 cm) pols.
Heb ook al zeker 10 keer op het punt gestaan deze aan te schaffen, wie weet.
Heb je naam even toegevoegd, straks wordt je nog overgeslagen
Tussentijdse update!
Afgelopen week bijna alleen maar de Seagull gedragen.
Wat een fijn horloge; doet het goed icm een overhemd, maar zeker ook in de vrije tijd.
Wat wel opvalt is dat het horloge snel stilvalt. Als ik het 's avonds afdoe, dan staat het binnen 1 á 1,5 uur stil.
Ga er nog een weekje van genieten en dan gaat ie door naar @Auke95.
Voor de goede orde de volgorde even aangepast; ik was zelf wat opgeschoven in de lijst.