Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Zie je berichtje nu pas. Ik weet niet hoe oud je collega’s zijn en of ze in de Chinese luchtmacht zaten, maar ik vermoed niet dat ze de Seagull 1963, zoals de Fiffer nu is, hebben gedragen. Het is namelijk een her interpretatie van het oorspronkelijke model, overgoten met een Chinees Mao sausje.

Hier enkele sites met wat info

https://wornandwound.com/review/a-look-at-the-seagull-1963/

1 like

En hoe is het nu met de Zeemeeuw?

4 likes

Daar zeg je zowat! Thieuke heeft hem al acht weken in zijn bezit. Het horloge moet wel héél goed bevallen dus.

Als jij al ongeduldig wordt als derde volgende op de lijst, moet je je voorstellen hoe ongerust ík ben :scream:.

2 likes

Haha rustig wachten hoor, bij de FiF Turtle vorig jaar ging het allemaal iets sneller :wink:. Maar ik dacht dat hij ondertussen wel richting huize Koekoek zou komen ondertussen.

1 like

Inderdaad, ik denk dat ik nog even geduld moet hebben… tot ca. Q3 2022

2 likes

Spreek voor jezelf Stratos. Ik heb hem al Q1 2022.

2 likes

ik ook

1 like

Misschien heb je mazzel en stuurt Thieuke hem eerder op :grin:.

1 like

@Thieuke, wat is de stand van zaken?

1 like

De stand van zaken was dat ik op vakantie was en nu terug ben en deze week naar de volgende gaat. :slight_smile:
Om de een of andere reden krijgt deze gewoon 0 polstijd, ik heb het best een kans gegeven, maar deze doet me helemaal niks.

1 like

Volgens mij was de termijn origineel 2 weken per lid. Het lijkt me wel goed om daar in ieder geval daar niet al te ver over heen te gaan om de vaart enigsinds in het project te houden.

2 likes

stuur maar een pb als je er aan toe bent voor de adresgegevens.

1 like

Je hebt ‘m sinds 24 oktober, dat is bijna 2 maanden. Al die tijd op vakantie geweest? Of die sea-gull vergeten?

1 like

ik zal zorgen dat hij 2 weken max bij mij blijft. ik was zelf al tijden aan het aftellen maar 29d terug na paar berichten gestopt met hint geven om hem verder te sturen toen al duidelijk was dat horloge niet beviel. Het is dat ik nu het topic voorbij zag komen want had het al verbannen uit mijn hoofd.

1 like

Relax, hij gaat zo te zien weer richting de volgende :kissing_heart:

Een raadsel.

Ah! :point_up::smiley:

Ok, sorry, ik heb daar eigenlijk inderdaad niet goed op gelet. Volgens mij was dit ook geen regel met de Seiko destijds, of ik heb dat ook gemist toen.

Mij excuses voor de wachtenden dan. Ik stuur ‘m vandaag terug met wat leuke goodies erbij. De volgende mag zijn adres naar me pb’ en

2 likes

Wake up @Eddio! Ik constateer een communicatiestoornis die voor verdere vertraging kan zorgen :grin:.

3 likes

Gekke vraag maar is het niet een tikkie onhygiënisch om iedere keer een horloge door te geven aan iemand anders en weer te gaan dragen. Wie weet wat de voorganger ermee heeft uitgespookt :mask::flushed:

1 like

Dat geldt toch evenzeer voor alle horloges in het blauwe gedeelte?

5 likes