Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Het zal ongetwijfelt een schoonmaak beurt moeten hebben als je er zonover denk, wat ook onhygiënisch is dat als je in de trein zit, ergens deurklinken aanraakt of je tas ergens op de grond zet elke keer.
Thuis komend raak jeje eigen deurklink aan, dan ga je op de bank zitten met je vieze treinbroek en heb jeje tas op tafel gezet waar ook nog bacteriën op zit.

ja als ik zo ga denken kan je niks meer aanraken( ik ga trouwens nooit met de trein’gelukkig’):slightly_smiling_face:

3 likes

Heb je smetvrees dan? Ik ga dagelijks met de trein. Niet te vroeg gaan, en niet te vroeg weer naar huis. Altijd een zitplaats, wifi en meestal opladers in de stoel. Uitermate aangenaam.

On topic: ik ga die Seagull straks ook in de trein dragen. Dubbel smerig :joy:.

4 likes

Zit net voor je op de lijst… :sweat_smile:

Check m’n avatar!

2 likes

Wat een luxe,
de Belgische NMBS daarentegen is krap, heeft altijd vertraging, nooit zitplaatsen, overvolle vuilbakjes, geen opladers en geen wifi :upside_down_face:

1 like

Zeker geen smetvrees, de horloges die ik hier heb gekocht heb ik niet gronsig schoongemaakt( doe ik nog wel). Ik wilde meer aangeven over wat @Woutje vertelde. Dat wss veel minder bacteriën op het horloge zitten dan je dagelijks ongedacht aanraakt en meeneemt naar huis.

Er gaat geen spoorliin naar mijn werk, dus lekker in eigen auto waar je ook het stuur aanraakt na een dag werken( dus ook weer bacterieen😅)

Maar heb geen smetvrees, beetje weerstand opbouwen is ook goed, ben namelijk nooit ziek🙂

ja ik zie het… vindt dat niet handig trouwens. Ikzelf zal actief de volgende benaderen dus hoef je niet constant dit topic in de gaten te houden.

:+1::+1:

2 likes

Het ging mij alleen om je trein-opmerking :slightly_smiling_face:

je vroeg ook of ik smetvrees heb😎

Wat bijzonder dit zeg, wat een bijzonder onbaatzuchtig initiatief van @Marnixmoed! Ik had op internet al eens gekeken naar de Seagull maar deze is vooralsnog buiten mijn bereik. Mijn enige eigen chrono is het terroristencasiootje maar ik heb wel eens mogen spelen met de Speedy van mijn broer, lachen (en besmettelijk…). Ik ben nog jong lid maar tegen de tijd dat Eddio t/m Stratos de zeemeeuw in handen hebben gehad draai ik hopelijk als volwassen lid mee hier en ben te vertrouwen met het horloge :wink: Pakken we het tegen de tijd dat het horloge een service of reparatie nodig heeft ook lekker communistisch aan en stellen we gezamenlijk de bezitter-op-dat-moment schadeloos?

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
Spierbundel
Jaroen
Phoenix.bas
RBK
Galf
Thieuke :point_right:
:point_right: Eddio
S_Augustinus
koekoek
wilfox
Logixa
NielsV
Berend
Regenboog (Erik)
Fate_Amenable_To_Change
Brinkmeister
Chlorophyl
Blauwbeer
SjoerdKurstjens
Enlil
Wannawatch
Firly
Stratos
W.E

1 like

Klopt, ik dacht dat je (enigszins gechargeerd) daarom “gelukkig” niet met de trein ging :grin:

1 like

Ik ook niet. Ik verplaats me bij voorkeur in mijn Jag. Ov is voor het plebs :smirk:

1 like

Beetje het halve forum heeft deze klok dus al “gehad” :mask:

Ik ben er totaal niet vies van. Het merendeel van mijn bezit is ouwe rommel die iedereen al heeft “gehad”. Ook mijn toekomstige Jag :wink:

Gelukkig maar. Mijn Jag is ook nieuw gekocht. Het idee dat iemand anders erin heeft gezeten en weet ik wat al niet meer heeft gedaan :frowning:

1 like

Hij is op de post.
Ik heb er weer een Mars, snickers, en twee rolletjes mentos in gedaan zoals ik 'm gekregen heb.
De twee boeken zitten er weer bij… En ik heb er 3 boeken bij gedaan, de catalogi van Sinn, Junghans en Panerai.

En natuurlijk het horloge zelf :slight_smile:

Zou morgen toch aan moeten komen en heeft de volgende hem met kerst om.

Nogmaals excuses voor de lange tijd, helemaal omdat ik 'm niet tot nauwelijks gedragen heb…

3 likes

In sommige culturen is het bv mede daarom ongebruikelijk om je tas op de grond neer te leggen.
Ze kijken je dan soms raar aan, of zeggen er zelfs wat van :sweat_smile:
‘Heeft je moeder je niet goed opgevoed’ ofzo :japanese_ogre:

Herinner me nog een post over iemand die de behoefte had om zn horloge(s) te strelen.

En iemand anders weer over swaffelen :see_no_evil:

1 like

Dan is het toch ook fijn dat je daar met Fiffer er achter ben? :blush:

1 like

:heart::heart::heart:

1 tip, misschien handig om het pakket niet te zwaar te maken. Straks krijgt iemand een voorhef truck voor de deur om het horloge met bibliotheek af te leveren. En is ie een fortuin armer om em naar de volgende te sturen.
Is maar een gedachte kronkel van me. Ik heb namelijk bij mn bureau een plank vol met nog ongelezen bladen. Die plank begint lichtjes te buigen onder dat gewicht…

1 like