Het is tijd voor een nieuwe Fiffer, een mooie Dan Henry! Deze horlogeverzamelaar heeft als doel om betaalbare horloges te maken geïnspireerd op de mooiste horloge designs uit zijn collectie.
Ik heb het horloge cadeau gekregen in een deal met @Rugter die de vorige band er niet af kreeg. Dat is te zien aan de lugs die wat zijn beschadigd, maar dat mag de pret niet drukken, het valt bij het dragen niet echt op.
Daarbij is het een echte bandenswapper! De bandmaat is 19mm en er zit een quickrelease bandje op. Forumgenoot @Jeroen is zo aardig om nog 2 banden toe te gaan voegen aan de Fiffer!
De regels zijn simpel: je ontvangt het horloge van een mede-forumlid, draagt het horloge max 2 weken, deelt je ervaringen, voegt eventueel een leuke band toe en stuurt het weer naar een volgend lid.
De wachtlijst kan in de comments bijgehouden worden, je adres kan je tzt aan de voorganger PMen.
Met grote dank dus aan @Rugter en @Jeroen! Ik wens iedereen veel draagplezier en kijk uit naar alle ervaringen, foto’s, opknapbeurten aan de lugs en extra bandjes die er bij komen!
Leuk! Deze heb ik al een tijdje op het vizier, maar nooit de knoop doorgehakt. Blijkbaar toch een beetje twijfel. Indien mogelijk, zou ik deze graag eens ‘proefdragen’.
Het extra leuke is ook dat ik precies deze uitvoering op het vizier had. Ik twijfelde nog tussen deze en zijn broertje met twee subdials en de datum op 6 uur.
Dank bij voorbaat al voor het erg leuke initiatief
Als @vintage4all hem binnen heeft hoor ik het graag. Heb ik een excuus om even bij hem op de koffie te gaan en te komen koekeloeren. Ben wel nieuwsgierig naar zo’n Dan Henry…