Heb je wat foto’s en bevindingen?
Jazeker, komen dit weekend
Ik kreeg hem op het leren bandje maar die was mij iets te klassiek dus snel de rallystrap er op!
Leuk horloge, je kunt ondertussen wel zien dat de wisselende contacten zijn tol hebben geëist van de lugs maar dat mag de pret niet drukken.
Ik wou deze graag eens passen om te kijken of ik een chrono wil maar daar ben ik nu toch van genezen. Iets teveel informatie voor mijn arme brein haha.
Qua maat vind ik hem wel perfect. Niet te groot en niet te klein. Nou heb ik zelf vrij smalle polsen en bijna alles wat ik leuk vind is te groot. Ik denk dat ik deze diameter maar als maximum ga hanteren.
Heel erg bedankt voor het beschikbaar stellen. Pablo, hij komt jouw kant op.
Ben even een tijdje afwezig geweest. Ik zet me wel even onderaan de lijst opnieuw.
Of opnieuw onderaan de lijst gezet.
Yes!! Vandaag mogen ontvangen van @PabloPerez
Eerste indruk:
Zeer positief, mooi en klassiek design, mooie dial en een hele sexy plexi
Leuk, ik doe graag mee …
- Jeroen
- TonD
- Tempus_Fugit
- Drebin
- Vintage4all
- Tmbrszs
- Bottero
- Silvester1987
- Piede
- Seamaster95
- Vinner
- RLS
- Phoenix.bas
- Ari
- TwanE
- Berend
- wimm5
- Mr.chielos
- PabloPerez
- Lastgentlemen
- Andreasdlmhu
- Martijn82
- Thieuke
- CaptainSlow
Zojuist ontvangen van @LastGentlemen!
Heb maar gelijk de kans gegrepen een foto te maken met de maartsneeuw op de achtergrond.
Mooi horloge!
Fijn dat deze goed is ontvangen.
Gelijk even de band verwisselt zie ik.
Mooie combinatie zo met de sneeuw op de achtergrond.
Ik heb ook het genoegen gehad de Dan Henry te proberen. Een mooi formaat horloge, ligt lekker op de pols (iets aan de dikke kant). Ik weet zeker dat er nog een keer een chrono gaat komen!
@Vantage bedankt voor het beschikbaar stellen!
Gisteren is hij vertrokken uit het oosten en opweggegaan naar het westen! Veel plezier ermee @Thieuke
Hij is ontvangen. Zo op het eerste gezicht ziet het er leuk uit. Ik ga hem maandag naar mijn werk meenemen.
Helaas is dit horloge inmiddels een jaar bij @Thieuke en krijgen zowel een medelid als ik hier geen hoogte van. Dat vind ik erg jammer want ik wil graag dat meer mensen genieten van de Dan Henry. Als iemand Mathieu wel kan bereiken, graag!
Ik ga hem deze week doorsturen. Excuses, ik ben weinig aanwezig geweest. Heb je vandaag een pm gestuurd.
Wauw, dat mag ook wel.
Zo wordt het ‘flipper it forward’ concept wel lastig overeind te houden.
haha, ik ben lang offline geweest (maanden) toeval dat ik dit bericht nu zie.
Waarom gaat hij naar mij?
ik heb hem als eerste gehad en toen de banden erbij gedaan. is er geen gegadigde meer @Vantage ?
Ik wil hem ook wel eens proberen.
Heb al een dan Henry 1962, maar ben wel benieuwd naar de verschillen.
Als we weten waar die nu is natuurlijk
- Jeroen
- TonD
- Tempus_Fugit
- Drebin
- Vintage4all
- Tmbrszs
- Bottero
- Silvester1987
- Piede
- Seamaster95
- Vinner
- RLS
- Phoenix.bas
- Ari
- TwanE
- Berend
- wimm5
- Mr.chielos
- PabloPerez
- Lastgentlemen
- Andreasdlmhu
- Martijn82
- Thieuke
- CaptainSlow
- SE93
Leuk dat deze weer flippert.
Goed als ik 1 beurt oversla, wij zijn nu nog een weekje met vakantie.