Leuk model, ik doe mee
Jeroen
TonD
Tempus_Fugit
Drebin
Vintage4all
Tmbrszs
Bottero
Silvester1987
Piede
Seamaster95
Vinner
RLS
Phoenix.bas
Ari
TwanE
Berend
Thieuke
Is er al een start gemaakt met de verzending naar de eerste fiffer kandidaat? Ik ben erg benieuwd naar de eerste reacties en ervaringen
Nog niet! Komt dit weekend.
Heren… Het is zover!
Vandaag heb ik de Dan Henry mogen ontvangen.
Voor mij is dit het eerste contact met dit merk.
Eerste reactie, wat een leuk ding in een mooi formaat!
Tweede reactie, WTF is er met het arme ding gebeurt
Na een grondige poetsbeurt ben ik eens aan het bandenswappen gegaan, daar leent deze zich best wel goed voor moet ik zeggen.
Ik zal aftrappen met wat foto’s op verschillende banden die ik hier nog heb liggen.
En dan mijn favoriet;
En op de WTF terug te komen…
2 lugs zijn echt mishandeld!

Ik ga hem eens lekker dragen, en zal na de gestelde tijd mijn verdere ervaring en bevindingen delen.
Fijn weekend!
Haha. Het lugavontuur was typisch zo’n geval van weten dat het fout gaat maar het point of no return was al bereikt. Maar anders was ie wellicht nooit als fiffer rondgegaan dus het heeft ook een positief resultaat gehad.
Als gluurder van dit geweldige initiatief kijk ik graag op afstand mee. Ik heb mooie bandjes gezien maar nog.niet de juiste voor dit klokje hoor! Suggestie, de blauwe accenten wat ophalen??
Blijf hem volgen hoor en vond die andere met metalen band eigenlijk ook wel spetteren!
Groeten van een estafette fan
Dat zal best, maar dit is m’n 19mm arsenaal waar ik het mee moet doen
@Jeroen en dat wordt gewaardeerd hoor hier vanaf de tribune! Begrijp me niet verkeerd, dit is echt heel erg leuk bedacht wat mij betreft.
Zit volop te genieten.
Ik ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen. Kom maar door, hoor
Super initiatief!
Ik heb een hele speciale band met het jaar 1964
Dus voeg ik me graag toe aan dit lijstje.
Jeroen
TonD
Tempus_Fugit
Drebin
Vintage4all
Tmbrszs
Bottero
Silvester1987
Piede
Seamaster95
Vinner
RLS
Phoenix.bas
Ari
TwanE
Berend
Thieuke
wimm5
Nou mannen, waar blijven de reviews nu??? Dit fantastische initiatief verdient absoluut wat meer enthousiasme
En als je niet enthousiast bent, meld dat dan ook hier, en geef het horloge door😉
Vanavond zal ik mijn bevindingen delen kan hij morgen door naar de volgende
@TonD, wil jij je adres met mij delen in een pb? Gaat hij morgen op de .
Done, ben erg benieuwd!
Ik hou het niet meer, ik ga een etage hoger.
Mijn geduld van het wachten is weg, op, einde, voleinding, op slot…
Deze staat ook al enige tijd op mijn lijstje om te proberen dus ik voeg mij graag toe!
Jeroen
TonD
Tempus_Fugit
Drebin
Vintage4all
Tmbrszs
Bottero
Silvester1987
Piede
Seamaster95
Vinner
RLS
Phoenix.bas
Ari
TwanE
Berend
Thieuke
wimm5
Mr.chielos
Hij is op weg naar @TonD
De afgelopen 2 weken heb ik deze dan henry vaak gedragen!
Het formaat;
Voor mij perfect, met m’n 17-17,5 cm polsen wil dit hartstikke mooi!
Wat mij wel wat tegenviel is het gewicht, nu ben ik sinds enige tijd enkel automaten gewend (muv een g-schock).
Door het lage gewicht voelt het in mijn ogen toch iets goedkoper aan.
De afwerking daarentegen is zeer netjes! halft geborsteld en gepolijst maakt het wel een horloge om lekker dagelijks te dragen.
Persoonlijk vindt ik deze versie (volledig zilver) soms wat lastig af te lezen. De blauwe wijzers (chrono en subdials) zijn eigenlijk altijd perfect af te lezen.
Echter de uren & minuten wijzer zijn volledig zilver uitgevoerd, welke het (met name) in schemer of in de avond met kunstlicht soms niet op een oogopslag te zien is hoe laat het nou daadwerkelijk is.
dit is wat lastig op de foto te krijgen moet ik zeggen.
Helaas zit de bijbehorende stalen band er niet bij, deze had ik ook graag gezien.
De Dan henry heeft hier met name op de blauwe barton gezeten, de originele lederen band en racing band, passen niet echt bij mij.
@Vantage, bedankt voor het initiatief!
Ik hoop dat velen deze Dan Henry mogen ervaren
Kleine aanvulling;
Ga ik er een aanschaffen???
Misschien, mocht er nog een leuke pand dial voorbij komen. En ja misschien toch eens de andere modellen nader bestuderen
Hahaha ik heb alle begrip. Ik heb ook een Dan Henry gehad, mijn eerste horloge sinds ik lid van het forum was geworden. Die kwam op een nogal dun bandje, dus ik wilde het op de BoR zetten. Dat was mijn eerste poging om zelf een stalen band op een horloge te zetten, met behulp van YouTube. Na een uur gaf ik het op, volledig gedesillusioneerd. Ik liet het voor 8 euro door een juwelier inkorten en het horloge erop zetten.
Pas veel later kwam ik erachter dat het bij sommige horloges wat makkelijker gaat.