Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge

Ah ja, goeie, helaas ben ik net te laat voor de fotochallenge, of zijn Gameboys meer 90’s? :wink:

1 like

De eerste versie wel, deze is van @HanDavinci
Die wacht er al even op…

2 likes

Nee joh. Ik heb bier over de eerste laten vallen en toen een nieuwe besteld om door te sturen.

Dus die kan gewoon naar @anon50762135.

3 likes

Je weet dat je hem wilt. Ontkennen is zinloos.

2 likes

Hij heeft er wel graag een gebruikte onderbroek bij.

1 like

image

:face_with_hand_over_mouth:

You got it! :smile:

edit:
Laat maar weten als er een winnaar is die hem wil hebben :grin: (het horloge bedoel ik dan…)

1 like

Kiekeboe! :grin: even een crosspost!

1 like

Even een vraag hier.
Deze fiffer ligt hier nog steeds en eigenlijk wil ik er wel vanaf :see_no_evil: en aangezien deze van niemand lijkt te zijn zoek ik naar alternatieve manieren om deze te lozen :joy:

Aangezien de fiffer turtle hier momenteel ook is leek het mij wel een idee deze Gameboy bij de turtle in de doos te doen. Is het enig bezwaar tegen? Zo nee, dan gaat de Gameboy deze week mee naar de volgende en zal ik het fiffer turle topic te volgen zijn waar deze zich bevindt.

1 like

Ik zeg; stretch goal voor de actie van @Jurk

4 likes

Ja leuk!!

2 likes

Roept u maar! Gaat deze dan alvast jouw kant op? Of moet ik deze nog even vast houden totdat er een winnaar bekend is?

1 like

Heeft Han ook meteen zijn bijdrage volbracht.

Hij gaat er vast eerst zelf mee flaneren.

2 likes

doen maar vasthouden, scheelt weer een keer verzendkosten. :slight_smile:

1 like

Goed plan. Maar wat vind de eigenaar er van?

Ohw wacht …
Die is wel akkoord denk ik. :joy:

1 like

Je kent de geschiedenis niet volledig.
Candy is initiatiefnemer, maar ergens is de GB gesneuveld en opnieuw aangeschaft.

2 likes

zeker zou ik dat doen :slight_smile:

:sunglasses:

1 like

Glas bier, sorry.

1 like

What else? :joy:

1 like

:+1:

Hij staat hier paraat. Geef maar een gil via een pb wanneer/waarheen hij verzonden mag worden.

1 like

Super dank je!

2 likes