Ah ja, goeie, helaas ben ik net te laat voor de fotochallenge, of zijn Gameboys meer 90’s?
Nee joh. Ik heb bier over de eerste laten vallen en toen een nieuwe besteld om door te sturen.
Dus die kan gewoon naar @anon50762135.
Je weet dat je hem wilt. Ontkennen is zinloos.
Hij heeft er wel graag een gebruikte onderbroek bij.
You got it!
edit:
Laat maar weten als er een winnaar is die hem wil hebben (het horloge bedoel ik dan…)
Kiekeboe! even een crosspost!
Even een vraag hier.
Deze fiffer ligt hier nog steeds en eigenlijk wil ik er wel vanaf en aangezien deze van niemand lijkt te zijn zoek ik naar alternatieve manieren om deze te lozen
Aangezien de fiffer turtle hier momenteel ook is leek het mij wel een idee deze Gameboy bij de turtle in de doos te doen. Is het enig bezwaar tegen? Zo nee, dan gaat de Gameboy deze week mee naar de volgende en zal ik het fiffer turle topic te volgen zijn waar deze zich bevindt.
Ja leuk!!
Roept u maar! Gaat deze dan alvast jouw kant op? Of moet ik deze nog even vast houden totdat er een winnaar bekend is?
Heeft Han ook meteen zijn bijdrage volbracht.
Hij gaat er vast eerst zelf mee flaneren.
doen maar vasthouden, scheelt weer een keer verzendkosten.
Goed plan. Maar wat vind de eigenaar er van?
Ohw wacht …
Die is wel akkoord denk ik.
Je kent de geschiedenis niet volledig.
Candy is initiatiefnemer, maar ergens is de GB gesneuveld en opnieuw aangeschaft.
zeker zou ik dat doen
Glas bier, sorry.
What else?
Hij staat hier paraat. Geef maar een gil via een pb wanneer/waarheen hij verzonden mag worden.
Super dank je!